Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Rozkradené mimozemské technologie
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 28.2.2022 (20:38:14)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.3.2022 > čtenář> 


To spustil Stalin - odvezl z Ukrajiny veškeré obilí, jídlo, semena na setbu a nechal je tam, jen tak. Obehnal hranice, nikdo nikam nesměl. Trvalo to asi rok a umřelo několik milionů lidí, svět o tom nevěděl, bylo na to přísné informační embargo.
Jenže Stalin byl magor. Tam je otázka, co proti sobě Ukrajina a Rusko proti sobě furt má, protože tam jsou vlastně etnicky Poláci, Kozáci a Rusové a zformoval se z toho Ukrajinský národ, jenže v podloží tam tato tři etnika pořád jsou.
Já nejsem žádná historička, ale myslím si, že ten hladomor musel mít obrovský vliv na myšlení Ukrajinců vůči Rusku.
To jsou takové do dneška asi nevyřešené záležitosti, do historických křivd a nenávistí mezi Poláky, Kozáky a Rusy opravdu nevidím, ale nevidím taky žádnou snahu kohokoliv, kdo v současnosti legálně vystupuje a píše, o nějaké objektivní posuzování záležitosti.
Všichni jsou jenom zaplacení pro NWO a NATO bezhlavě proti Putinovi, protože o to jde, sundat Putina, aby bylo Rusko slabé a rozvrácené a NWO mohlo se slovanskými národy mávat.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter