Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Rozkradené mimozemské technologie
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 28.2.2022 (20:38:14)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.3.2022 > čtenář> 


Ta Rusofobie a hysterická vyhecovaná nenávist proti Rusku v současnosti je zločin. Musíme k tomu přistupovat jako k válečným tahům protistrany - iluminátského NWO ze západu. Jsou to operace s myšlením lidí. Půlka lidí je plně oddána ČT a seznamu a IDnes. Co řeknou, to je svaté. Teď řekli: nenáviď Rusko a Putina, tak to ten dav poslušně dělá. Oni nemají vlastní myšlení, jsou to otroci, mají takovou mentalitu.

Jsou oočkovaní a je vysoká pravděpodobnost, že předčasně zemřou.
Podle mně se to děje kvůli tomu, abychom my, co přežijeme, měli tuto zkušenost, jak je ten otročí zmáknutý dav nebezpečný pro veškerou naši budoucnost, jak je v pořádku, že zmizí, protože nás ohrožuje. Že je to prostě v pořádku z hlediska vyššího kosmického zákona.
Musíme to vidět a chápat.

Zároveň, jak stoupá ta frekvence, nám se mění myšlení v rámci transformace a vzdálenost mezi námi a davem ČT je čím dál větší. Rozum a zdravý potenciál velí jít úplně jiným směrem, než jak nám valí NWO mainstream.
Je to namáhavá doba.

V informačním, kultickém poli dochází ovšem k pozitivním změnám. Ruský kult zesílil a předběžně se usadil a zarezonoval s dalšími kulty post-sovětských národů a vracíme se ke svým kořenům. Změnilo se mocenské pole. Západ ve skutečnosti musel ustoupit, kultické podloží je směrodatné a výrazně zesílil východ.
Naše země bude více slovanská, pročistíme svoje mysli. Bude ustupovat žido-germánský západní vliv.
Myslím si, že se to v průběhu dalších měsíců pozná a že se situace uklidní více diplomatickou cestou, než válečnou.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter