Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Rozkradené mimozemské technologie
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 28.2.2022 (20:38:14)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Tento pavoučí muž má evidentně na starosti válečnou propagandu u nás.
Putin je podle něj Hitler a současná situace se dá podle pána od NWO bezpečnostně přirovnávat k 2. světové válce, kdy byla válka v celé Evropě.
NATO a naši propagandisté se tak rozhodně chovají, že chtějí vyvolat 3. světovou válku.
Protože chtějí Ukrajinu do NATO.

Odnese to západní Evropa, nikdo jiný to neodnese. Možná to odnese i střední Evropa, pokud zůstaneme se západní Evropou.

Tak co nám pan pavouk, propagandista čtvrté říše EU, pan Alex Švamberk píše a co je tedy určitě "jinak"?

Zajatí Rusové mají vztek na velitele, cítí se podvedení a chtějí domů
Dnes 8:40 – Kyjev/Moskva
Alex Švamberk, Novinky

Rusko brání šíření informací, za lživé zprávy o armádě hrozí až 15 let vězení
Dnes 9:29 – Moskva
Alex Švamberk, Novinky

The Times: Zelenského se už pokusili třikrát zabít
Dnes 9:14 – Londýn/Kyjev
Alex Švamberk, Novinky

Rusy lze obžalovat za válečné zločiny na Ukrajině, stíháni ale budou těžko
Včera 14:47
Alex Švamberk, Novinky





To všechno evidentně nemá smysl číst, protože je to lživá, afektovaná propaganda, která má do objetivního zhodnocení daleko.
Je úplně jedno, co se děje na Ukrajině, pravdu se nemáme šanci dozvědět.
Jsou to dvě strany války, o kterou jsme nestáli.
Naše obyvatelstvo jsou rukojmími zločinecké organizace NATO, "naší strany", bohužel.
V Rusku běží asi zřejmě jiná propaganda.

Takže je to úplně jedno, co se děje na Ukrajině, pravdu nám nikdo neřekne.
Doufám, že nevybouchne žádná jaderná elektrárna, buď údajně kvůli Rusům, nebo prakticky třeba kvůli sabotáži totálka magorů třeba z Ukrajiny.

Dozvíme se pravdu?
NE


Co se však údajně podařilo, tak vymlátit podzemní město nějakých ultraúchylů, prý jich tam bylo 5.000, byla to absolutně zvrhlá komunita s reptiloidními prvky, bez jakékoliv etiky, moji mimozemšťani z Galaktické federace jsou i otřesení a říkají, že nikdy nic tak hnusného neviděli, že ta komunita byla nejhorší, nejzvrácenější, nejzkaženější a nejnásilnější, jakou kdy viděli, ve vztahu k lidskému druhu, že prý i čistokrevní reptiliáni se k sobě chovají daleko lépe. Tak tato zvrhlá komunita přetrvávala prý na Ukrajině v některém konkrétním místě v podzemí, měli tam malé město, bylo jich asi 5000 a čekali na dobu Armageddonu, aby v zásadních chvílích mohli podtrhnout Rusko a zabránit nástupu slovanů, jako následující výrazné vývojové civilizační skupiny.

Prostě nenáviděli Rusko a slovany a dělali vše pro to, aby jim mohli ublížit. Etnicky je už asi jedno, co to původně bylo, prý etnikum, jejichž jméno už se radši nevyslovuje, kteří za starých časů obchodovali se Slovany jako s otroky, ty obchody dělali s Vikingy, ovšem jednou neměli peníze a sami spadli do otroctví a tak v té zemi zůstali a změnili se během tisíciletí v nějaké ultra, echt odporné zrůdy s reptiloidními prvky v DNA, zalezli pod zem a vytvořili nejzrůdnější komunitu na světě, že i na mimozemšťany už je to příliš.
Už jsou všichni mrtví. Byla to podzemní akce, mám to od GF.


Už aby na té Ukrajině byl klid.







<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter