Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Rozkradené mimozemské technologie
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 28.2.2022 (20:38:14)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Východní slovanské kulty prochází v současné době silnou transformací, procesem očištění a sílení. Vše od Kyjevské Rusi až do současnosti, přes všechny ty uvězněné a zničené cary v průběhu dějin, převraty, inflitrace, gulagy .... veškerá ruská a další slovanská bolest se z těch kultů zvedá a odchází.

Bylo v tom dosaženo výrazného zvratu, bodu, kdy se vše nevratně dává do pohybu.
Slovanské kulty jsou provázané, Polský kult je navázaný na Běloruský, je to hodně podobné, podobná duše a se západoslovanskými kulty, jako jsme my, naštěstí dobře reaguje a ruský kult je velice zesílený a mnohem pročištěnější proti minulosti. A to je kult spojený se Sibiří a je obrovský.

Je to velice starobylá a rozsáhlá kulturní struktura, která se nyní aktivuje, čistí a probouzí.

Je naprosto iracionální, co se děje v našich zpravodajských médiích.
Snaha udělat z Ruska podrobený stát západu.
To je tak směšné, nemají šanci, aby se jim něco takového podařilo.

Petr Chobot natočil video, které začíná tím, jak má radost, že na našem internetu probíhá zakazování serverů typu aeronet, nebo svobodný vysílač a že nenávidí všechny ty, co se postavili za Putina, že očkování je neškodné a že všechno zlo dělají černí mágové z Kremlu.

Jo, tohle řekne určitě hodný bílý mág: Je dobře, že je na českém internetu těžká vládní cenzura, která maže weby.

Prostě nemá pravdu.
Putin je silný vládce Ruska, který dbá na zájmy té země a NATO, NWO ho nenávidí a chtějí udělat z Ruska slabý a rozpadlý stát, bez vedení.
Putin jim strašně vadí.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter