Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Rozkradené mimozemské technologie
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 28.2.2022 (20:38:14)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Těžko v této světové informační válce může našinec čekat, že NATO, organizace stojící hlavně na USA a západní Evropě, má s Ruskem a slovanským obyvatelstvem dobré úmysly.

Ani nelze od této organizace čekat, že má dobré úmysly s obyvatelstvem západní Evropy, nebo USA.

Je to NWO organizace, která má kořeny v pekelných sférách, mocnostech temnot a zlých negativních mimozemšťanech.

Proto nám všelijací pavoici a městská kavárnička sestávající z třeba Daniel Drake - tam už je ten "drak" přítomný i v jméně, vystudoval v Anglii atp., člověk, co dělá jednoznačně pro NWO a další takoví nám neustále píšou články proti Putinovi, absolutně převrací pravdu, lžou a vytváří agresivní válečné informační tahy na ovlivnění vůle obyvatelstva.

Tlačí na post-sovětské země, aby se otočily proti Rusku, chtějí sundat Putina a následně rozložit a zničit Rusko a podrobit si slovanské obyvatelstvo a následně celý svět.

Je to jejich poslední NWO tah.

Je to stejný scénář, jako ve všech předchozích akcích NATO - všude šlo o to, aby v té zemi padl "vůdce", který tu zem dobře spravuje a vede ji k prosperitě. Nejhorším zločinem snad byl francouzský počin Libye, kdy odstranili Kaddáfího a od té doby se celá severní Afrika mele ve věčných válkách.
Stejný scénář byl se Sadámem Husajnem - ve všech zemích odstranili silné vůdce a od té doby jsou v těch zemích nepokoje a nedokážou se zvednout.

To stejné teď chtějí udělat s Ruskem.

Ovšem nemohli ho napadnout, tak to zařídili tak, že se roztahovali s NATO až do Kyjeva a donutili Rusko reagovat.

V současné válečné situaci protistrana NATO, zločinecká organizace, fanatizuje naše lidi proti Putinovi a snaží se nás přesvědčit k postojům, které povedou k občanským válkám ve všech post-sovětských zemích.
A nutí nás, slovanské lidi, abychom usilovali o pád "kmenové základny" - Ruska.
A zároveň nám vyhrožuje, že nesmíme myslet a vyjadřovat názory.

Je to totální zrada veškeré té proklamované "svobody", kterou my Češi umíme i bez jakýchkoliv mocností velice dobře.

To, co tu provádí NWO - NATO - na našich lidech, v informačním bombardování - je totalitární zločin.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter