Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Rozkradené mimozemské technologie
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 28.2.2022 (20:38:14)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.3.2022 >



Co se týká hlavního principu válek NATO - vymyslet záminku pro invazi do jakékoliv země, kde chtějí vyvolat převrat a chaos a rozvrátit jí a zabít hlavního vůdce té země, jsem pochopila, že "vůdce země" je potřeba uchovat, i kdyby byl z odvrácené strany nasazená loutka.

Nejzábavnější to pro mě bylo s "Rouhani", což je v naší zemi rouhání a to mi nevadí.
A to jsem věděla, že Rouhani není svatý a přesto jsem bojovala jak lítá lvice, za to, aby tam byl.
To bylo ještě za blahých dob 2019, kdy byla dimenzionální válka underground.

Nejlepším výsledkem je jednoznačně Asad, jenž zůstal vůdcem Sýrie. Tam byl bod zvratu.
Mimochodem - Asad není louka NWO, ten je něco horšího a podporuje ho vesmír.

Dále se drží Lukašenko, nebo Erdogan, což jsou asi tak stejní dobráci, ale jen ať tam jsou, dokud... dokud teda něco, co podchytí všechny ty problémy.


Nejhorší je, svrhnout vůdce.
Jen ať se drží Putin v Rusku. Pokud mu hráblo při aktivaci sibiřského slovanského kultu, je to pochopitelné, ale ten člověk ví, jak vést Rusko.
Vybral celou dimenzionální válku s Trumpem.
Nebýt těch dvou, jsme těžce v oblastech, kterými nechci narušovat sloh tohoto článku.

Je třeba naprosto zakázat NATO EU cenzuru, kterou si k nám Drakoniánská protistrana NWO dovoluje vůči našemu myšlení a cti lidu na území Bohemie, slovanský národ Čech, Moravavy, Slezska a Slovenska.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter