Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Očista a probuzení slovanského kultického podloží
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.3.2022 (18:38:08)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.3.2022 >



U probouzení tohoto spirituálně super silného slovanského kultického systému dochází k velice zvláštnímu efektu. Je supersilný a jakmile se začně rozvíjet, už ho nic nezastaví, což se právě děje. Věřím tomu, že jednotlivé slovanské národy nepropuknou ve vzájemných válkách v chaos, ale brzy se začnou podporovat.
Velký vnitnří potenciál toho je ve skutečnosti nevyhnutelný. Slovanský živel, či síla, je stabilizační budoucnost. Neznamená to, že Rusko bude velet celému světu, ale začne se dít dejme tomu "přirozený kultický etnicko-kulturní nový řád světa".

Ve skutečnosti jsme před několika dny, už si nepamatuju, jestli předevčírem ? ... prošli jakýmsi časovým patníkem, mezníkem v časoprostoru této planety, který by se pro nás dal nazvat právě "Novým světovým řádem" - v angličtině neblaze známému NWO New World Order. Prostistraně Drakoniánů šlo o to, abychom v této době byli pevně zamknuti jejich pro USA NATO ideologií a definitivně porazili Rusko.
To se ovšem v tomto časovém bodě neděje.

Což je velká výhra v tomto procesu přechodu do nového světa.

Zdaleka nejsme tak zpracovaní, kolektivně a všichni, jak by si NWO přáli.

Nový řád světa je něco, co přichází přirozeně, je to organická záležitost.
Ve slovanské linii uvažování dochází k přirozené touze návratu ke kořenům, k přírodě, planetě, ve skutečnosti bez kořistnických snah uchopit svět.

Ovšem křivda ze strany NWO páchaná, na Rusku, vyvolává "hlad propuštěného z gulagu", což vyvolává agresivní reakci Ruska a možná až zbytečnou snahu obhájit svoji pozici ve světovém prostředí - chce se najíst, ale vše je nutné udělat pomalu, aby medvěd nezemřel. Kult bude nevyhnutelně sílit.
To je trochu problém sílícího slovanského kultického systému.
Ve skutečnosti není třeba bojovat, ale nechat si svět zvyknout na nové podmínky, kde rozhoduje Rusko a nikoliv NWO.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter