Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Očista a probuzení slovanského kultického podloží
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.3.2022 (18:38:08)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.3.2022 >



Naše děcka chodí ze školy a opakují, že "putin patří za mříž", nádherně zpracovaný od pani učitelky a od Tv a rádia. Věřím, že kreslí ukrajinské vlajky se srdíčkem.

No jo, jsou to malý děti a ti dospělí jsou očkovaní, mají otrockou mentalitu a stejně za pár let umřou, tak co.

My tu zůstaneme.
Veškerá tato idiocie, kdy se naše vláda a naše média chovají, jako kdyby Český stát v životě neviděli, že nechápou, co to byl doopravdy "Hilter" a "fašismus" a že nějaká slovanská krev a etnicita je nebere, protože jsou NWO, tak všechno toto brzy skončí.
Ne brzy, jako zítra, ale věřím, že za rok bude situace úplně jinde.


Po zátahu na Ukrajině odpadl další velký kus úchylného a bolestivého okultního obtěžování, v informačním poli už není skoro proti komu bojovat.
Ukrajina byla vyloženě hnízdo zla, opravdu se to tam muselo vyčistit, evidentně se velice ulevilo všemu.

Tedy, pokud si člověk odmyslí děsivou reakci našich "lidí".

Hlávka se diví, jak někdo může s takovou prasáckou cenzurou souhlasit. A Zelenka mu odvětil že dřív to bylo horší, že udávali a věděli, že dotyčný půjde do koncentráku. Má pravdu - my idealisti, co děláme pro lidi, na to zapomínáme.

Tak tento udavačský materiál je očko kočko.
Pár let a budeme moci v klidu přejít geneticky očištění do nového věku - věku, kde tito trotlové nejsou.


No ale teď vlastně západ "sesazuje" Putina a my čecháčci tomu jakoby tleskáme.
Modří ptáci se vyzpívají a pak se změní podmínky.

Jak dlouho budeme ještě v NATO a EU?
Opravdu naše vláda přežije kolaboraci našeho národa proti Rusku?
Opravdu všichni jsou jak malý děti a zpívají tu písničku o Putinovi za mříže?

Kolik nás je, co nemáme v hlavě jen nasráno a nechceme být další zdevastovaný a rozvrácený region ze strany NATO????




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter