Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Očista a probuzení slovanského kultického podloží
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.3.2022 (18:38:08)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.3.2022 >




Celé je to o tomhle:
NWO NATO byla mimozemská organizace, sestávající z reptiliánů a šedivců, hodně zjednodušeně, kterým střídavě pomáhala Galaktická mafie - skupiny odpadlíků, všechny řídili a manipulovali Drakoniáni, což jsou eminence temnot, mají spirituální strunu skrze veškeré dimenze, kde se nachází temnota, tzn. vědomím neuchopená skutečnost.

To celé je už škrtlé.

Mimozemské zlé rasy jsou poraženy.

Zbývá sorta poskoků NWO - vládnoucí vrstvy, všelijací politici, bankéři, armádní vyšahanci, vědci, novináři atd. atd. atd.
Ti mají spirituální hodnotu hovnivála a často mají duševní rychlost hroudy bláta.

Je to pasivní zlo, které jen naplňuje příkazy, jsou bezvládní.

Ti houfně manipulují stádem oočkovanců, co se upnuli k mainstreamu.
Celé je to akce NWO, vojensky je to informační tah a manipulace obyvatelstva ze strany NATO, která se vydává za "naši stranu".

Prakticky jsou to zájmy USA a západní Evropy.
Jestli má někdo pocit, že tato republika je povinná se celá řídit jejich zájmy, tak se hluboce plete.

Zbývá poslední část obyvatelstva - my, neočkovaní, imunnější vůči mainstreamu a děti.
My jsme povinní se chopit vlády a sundat ty hroudy bláta dělající pro NWO.

Jsme manipulováni vlastním strachem!
Vláda oznámila, že varuje občany, ať si neotevírají hubu, že by to mohlo být posuzováno jako schvalování genocidy na Ukrajině.

Veškeré jiné genocidy schvalovat můžete.

Jestli mají lidi pocit, že něco vyhrajou tím, že teď budou držet hubu, tak ne, tím nic nevyhrajeme.
Jde o příliš moc, než abychom nesměli říct:

VYPADNI NATO Z VÝCHODU, ZE VŠECH SLOVANSKÝCH ZEMÍ !!!

Je to odporná válečná zločinná organizace, která zabila miliony lidí a nikdo ani nepípnul.
Tak jakým právem si vy totalitní politický svině nárokujete, abychom teď drželi hubu ve prospěch této zrůdné organizace, jejíž špinavé plány jsou vidět, na první dobrou.






<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter