Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Očista a probuzení slovanského kultického podloží
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.3.2022 (18:38:08)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


To, čeho jsem byla svědkem za poslední roky a vyhroceně posledních 14 dnů, o cenzuře a propagandě a zastrašování obyvatelstva a navádění k tomu, aby chtěli popravit Putina, je pro mne rovno Heydrychovu gestu, kdy si nasadil na hlavu Václavskou korunu.

Už bylo toho ponižování celého slovanského prostoru až až. Už je těch rozjívených hejsků se žvejkající držkou, prohnilou duší a nekalými záměry, jejichž jedinou devízou je opovrhování východem a slovanskými hodnotami, víc než dost.
A je mi jedno, jestli se jim říká "fašisti", nebo "antikomunisti".

Posledních 30 let se objevuje obrovské množství prohnilých, prokroucených, slizkých hadů, divných fousků se šálečkou, s pokřivenými iluminátskými hodnotami, kteří táhnou veškerý náš národ k opovrhování veškerou minulostí a globalistické hodnoty vyzdvihují jako správné.

A to, co si tato NWO globalistická klika dovolila v posledních týdnech, to už je za hranicí nehoráznosti.

Jakmile se to prokroucené svinstvo, špína NWO vyžene, slovanské kulty zesílí ještě víc a my, lidi také.
Naštěstí se celá tato věc dala do pohybu.

Smutné je, že kvůli destabilizaci vztahů s Ruskem, kvůli tomu, jak se naše NWO vlastizrádcovská vláda jednoznačně přidala na stranu divného hejska Zelenského, budeme muset vyžrat ekonomické poryvy kravské politiky.

Situace eskaluje. Galaktická federace říká, že Rusko bude sílit a že pokračuje operace, při které zabíjí nepřátele na veškerém slovanském území.

Nepřáteli se myslí NWO, SS, fašisti, globalistické zrůdy, "Deep state", okultní skupiny soustředěné kolem mimozemských technologií, atp. atp.
Kdo s tím nesouhlasí a sympatizuje s těmito NWO, je sám zrůda a přeju mu smrt.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter