Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Očista a probuzení slovanského kultického podloží
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.3.2022 (18:38:08)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Zdá se, že všechny aktivity, které se v současné době dějí, vygradují nečekanými způsoby.
Umírání očkovaných, změna mocenského prostředí, vše se to sejde.

Aktivace slovanských kultů souvisí s planetárním vzestupem a zvyšujícími se frekvencemi, dochází k plnějšímu uzdravování kultického planetárního systému a k odstraňování všeho, co brání volnému průchodu energií a tokem spravedlivosti harmonizuje vnitřní, kultické stavy planety.

Slovanské kulty jsou velice silné a drží specifický druh lidské spirituality, která stojí na cti a tom, čemu říkáme "zdravý rozum", sociální rovnosti a spravedlivosti, nezávislosti, je v nás zapsaný silný odpor k otroctví.
To všechno strašně moc vadí zlým silám NWO, proto dokázaly slovanské národy zadupat a dlouhodobě terorizovat. Nyní se však celý ten kultický systém probouzí a jde do síly, přestává se hrbit, což je pozice, která mu nepatří.

Kultické vlivy západní Evropy jsem během dimenzionální mimozemské války navnímala jako slabé a v problémech. Nejvýraznější problém je s francouzským kultem, který jsem navnímala jako křehkou, povznesenou a nezávislou, bezstarostnou princeznu. To je duch Francie, je to strážkyně, která se vtělila do jakési zkoušky, jestli ji francouzské politické vedení obětuje při tajném satanistickém rituálu a oni ji obětovali. Navíc mají příšernou karmu a valí se kvůli tomu na ně Islám.
Kvůli kardinální chybě se tato strážkyně vzdálila a opustila kult Francie - stále ho má pod patronací, ale zkrátka se odtáhla.
Proto jim vyhořel Notre-Dame, to byl "magický" projev tohoto faktu.
Vrátí se, až budou moci být ženy ve Francii opět bezstarostné a svobodné, což je otázka, kdy se jim toto dokáže splnit.


Německý kult je poměrně pragmatický, kultickou strážkyni jsem viděla víc na západě, má pod patronací i Belgii a Holandsko, tam jsem neviděla v podzemí nic kromě zločinu a prasáren. Tato strážkyně je ovšem osamocená a poměrně slabší.
Stojí mezi třemi výraznými kulty, Francie utekla, Bohemia je slovanská a třetí je Velká Británie. Tam jsem viděla jako kult černou díru vesmíru, kosmologickou reálii, je to "černomagická" oblast. Souvisí s Atlantis, není ani dobře, ani špatně, prostě je to "krutý kult", nutí myslet.

Proto je západní Evropa kulticky velice oslabená.

A nerovnováha dosavadního rozložení mocenských sil, kdy se po nás vozí západní Evropa EU a chce nakazovat očkování a zakazovat "dezinformační weby" a používá na nás umělou inteligenci a údajně má na nás už připravené sběrné tábory pro nepřizpůsobivé, jak říkal prof. Staněk... a my, slovani, když máme být podle kosmického zákona naopak suverénní a svobodní a místo toho se tady necháme kibicovat - tak veškerá tato nerovnováha se rovná.


Dokonce se oproti minulým stavům kultického systému v dimenzionální válce natolik změnily podmínky k lepšímu, že dochází k masovému čištění obrovského konfuciánského čínského kultu, který dlouhé roky těžce ležel a nedalo se s ním skoro hýbat, protože tam jede NWO úplně natvrdo a číňani nemají individualistickou duši.
Tak teď se ten kult začíná čistit.


To všechno bude mít následky, projeví se to v naší realitě.
Věřím, že slovanské kulty budou sílit a že události budou probíhat tak, aby se zabránilo NWO systému.
Nechce se mi do tábora pro nepřizpůsobivé živly, aby se měl pan Fiala mocinky dobře.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter