Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Očista a probuzení slovanského kultického podloží
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.3.2022 (18:38:08)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Dále prý existuje západní plán pro Anglo-saské budoucí vedení světa.

Tomu podle mně odpovídá mimozemská agitka Eleny Danaan a Dr. Sally, kdy předpovídají USA, Velkou Británii, Austrálii, Německo atp., jako nejvyspělejší státy světa s tajnými zločinnými vesmírnými programy, .. jako budoucí vůdce našeho světa, který převezme globální řízení a bude určovat nakládání s prostorem Sluneční soustavy.
O tom mají být nějaké Artemidiny dohody, v čemž se producírají miliardáři Bezos, Musk, či Branson jako pozitivní postavy, kterým máme věřit.

To je jednoznačně agitka NWO.

Probíhá transformace naší planety do vyšších sfér frekvencí a lidská populace s ní.
Ve všem nám pomáhá Galaktická federace, která podle mých vjemů podporuje Rusko, o Putinovi říká, že je od r. 2011 vyměněný, že je to jiná osoba, která spolupracuje s nimi.
Pohyby Ruska na mezinárodním poli slouží i k naplnění programů, které zaručí klidný průběh civilizací tak, aby se vše usadilo podle přirozeného kultického systému.

Tzn. slovani k sobě a budou vládnout k sobě.
Nikoliv, že budeme jako naše země s anglo-saskou, francouzskou, USA, či jinou "cizí" kulturou.

Stejně tak Turecko nebude v EU, ani v NATO, ale bude v civilizačním celku muslimských zemí.

USA bude naprosto sama pro sebe, jak jsem viděla budoucnost, měla by být jednou jakási ekologická velmoc, v pozitivním slova smyslu "ekologie", zájem o planetu.

A západní Evropa kvůli své příšerné karmě a ještě příšernějšímu duchovnímu úpadku, kterým nás tady moří, propadne Islámu, protože k tomu vše naprosto směřuje.
Zároveň však by mělo přeci jen dojít k civilizačnímu kontaktu s mimozemskými rasami Galaktické federace a mělo by dojít k otočení směru uvažování na celé planetě.

Proto zdánlivě propadlá západní Evropa může v pozitivním slova smyslu zažít velice prudkou výměnu myšlenek a najít nový dech.

Nic se neděje nadarmo.

Lidi by se měli probrat a uvědomit si, že když přistoupí na hru "bojím se mluvit", směrujeme NWO do náruče.
Nikdo slovanským národům do budoucna nebude zakazovat myslet a vládnout na svých územích.
A tohoto směru je nutné se držet hned teď a nečekat s jakoukoliv odvahou na zítra.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter