Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Očista a probuzení slovanského kultického podloží
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.3.2022 (18:38:08)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.3.2022 >



Vlastníci českých médií, různí podnikatelé podporováni NWO, víc na východ různí oligarchové, všechno zaprodanci NWO, odpůrci lidu, nám jedou na férovku otevřeně fašistickou agendu, která má ve výsledku vést k našemu fatálnímu zotročení.

Řídily je mimozemské zrůdy a teď ta špinavá verbež naplňuje vůli poslední zlámaných a zřícených satanistických zrůd.
S lidmi se jedná jak s onucí. Lže se a legalizuje se fašismus, otevřená nenávist k Rusku a s post-sovětskými zeměmi je tady otevřeně destruktivní záměr.

Největší tlak je činěn na nás - lidi v post-sovětských zemích a extrémní tlak je vyvíjen zrovna na náš národ.

Jenže náš národ už spočívá pouze v neočkované alternativě, která více inklinuje k Rusku, ke kmenovýcm kořenům.
Očkovaní jsou tu již jen dočasu.
Nejhorší genocida všech dob je dodneška nepřiznaná, zatímco nějací ukrajinští prolhanci, ve spolupráci se západními zájmovými NWO skupinami, nám tady vymývají mozky otevřeně válečnou falešnou propagandou.

Jejíž zájmy jsou fašistické, západní NWO.

Naštěstí se kultické systémy nepodřizují nějakým spadlým SS z dimenzionální války.
Rusko bude sílit.
Naše země se musí rozhodnout.

O nás, lidi tady žijící, jde těmhle sviním úplně naposled.

USA a Německo a západní Evropa nás, Českou republiku a Slovensko, ve skutečnosti nepodporuje, pouze nás otevřeně zneužívá, jako levnou pracovní sílu a užitečné idioty proti Rusku.

Věřím, že se brzy Rusko zachová tak, že EU začne brečet.
My budeme brečet s těmi kolonizátorskými agresory, co si ten nářek vyloženě zaslouží?
Ne, musíme být chytří. Jak vidím zesílený slovanský kultický systém a Sibiřský kult narovnaný do své správné rozlohy, slovanský element bude už chytřejší, v info-poli je to na emoční a racionální úrovni cítit jako odkýčování, odslazení, méně chaosu a návrat k rozloze krajiny, celostnímu vnímání, víc klidu a soustředěnosti.
Proto se snad v naší zemi najdou odpovědní, vzdělaní, neočkovaní, kteří dají té rozjívené partičce fašistických a kolaborantských hejsků normální tipec a vrátí naši zemi do důstojných kolejí, v dobré návaznosti na naši dřívejší historii.









<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter