Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Očista a probuzení slovanského kultického podloží
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.3.2022 (18:38:08)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.3.2022 >


wikipedie:
"Fašismus je označením typu politické ideologie, jejímiž typickými rysy jsou zejména autoritativní a vůdcovský princip, vypjatý nacionalismus, militarismus, sociální darwinismus, kult modernity, mládí a síly jakož i silná ekonomická role státu chápaného korporativisticky, v němž soukromé vlastnictví musí sloužit kolektivnímu prospěchu."
...
Sociální darwinismus nebo společenský darwinismus je teorie, která se snaží aplikovat Darwinovy úvahy o přírodním výběru a „přežití nejschopnějších“ (survival of the fittest) na lidskou společnost, její vrstvy a jednotlivce.
...
Vyskytuje se zde omezený počet hierarchicky uspořádaných monopolních organizací (korporací), které při vyjednávání se státem při dodržování základní ideje lidské pracovní sounáležitosti zastupují zájmy svých členů a současně se podílejí i na uskutečňování státní politiky.
"""



Takže mladí, vykroucený šmejdi bez morálních hodnot, kteří jsou "schopní", hlavně všeho-schopní, i poslat národní hrdost do pekel a sloužit prohnilým klanům černé šlechty a zločinecké NWO USA NATO.
To jsou fašisti.

Tak proč si hrajeme na národy a nějakou demokracii, když nám prakticky velí nějací Cukrbergové?

Co se stalo na Ukrajině 2014 si asi každý pamatuje. Pak už jsem je taky pustila ze zřetele, jen jsem mlhavě tušila, že se ten stát rozpadl, nefunguje a řádí tam nějaká oligarchovská úpadková klika a že za politické vedení si zvolili někoho ze show-businessu.
Jsem absolutně v šoku, že je náš národ nucen zaujímat ochranné postoje vůči takové špíně.

Tady už přestává všechno.
Tohle je finální bitva Armageddonu.
Jestli si tohle necháme líbit, skončili jsme jako národ i jako lidské bytosti.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter