Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Očista a probuzení slovanského kultického podloží
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.3.2022 (18:38:08)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Když se naše vláda postavila proti Rusku a vysmála se jejich naprosto rozumově pochopitelným požadavkům, že nechtějí NATO na Ukrajině a začala pronásledovat vlastní lidi, jsme na tom stejně, jako za protektorátní vlády.

Jenže, tehdy lidi věděli, že je jejich zem okupovaná a že nacistická vláda z logiky věci NEBUDE na JEJICH národní straně.
Nyní o tom naše obyvatelstvo neví, že naše vláda zastupuje fašistické nadnárodní zájmy, které nenávidí suverénní stát Rusko.
V dnešní době je situace horší, psychologicky je to útok na podstatu naší národní idey.


„Fanděte Rusům. Snad dojdou až do Česka.“ Policie stíhá prvního dezinformátora
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-kauzy-fandete-rusum-snad-dojdou-az-do-ceska-policie-stiha-prvniho-dezinformatora-192320#dop_ab_variant=1&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&dop_req_id=xIW2Z6vTihT-202203071350&dop_id=192320&source=hp&seq_no=3&utm_campaign=abtest183_vzhled_vyh_pole_na_tel_varA&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz


Někoho stíhají, protože doufá, že Rusko dojede tanky až k nám.
"...,V posledních letech se prostředí internetu stává doslova alternativním světem ke světu fyzickému,“ popsal mluvčí Cimbala."

Ano, protože ve světě fyzickém vládne korporátní fašismus, nadnárodní ideologie a většina stáda dělá poslušně to, co se mu řekne, proto neeexistuje mezi lidmi pravdivá výměna názorů.
Internet je prostředí skutečných názorů.

No a ty skutečné postoje, které se nesmí vyjadřovat, veškeré národní strážcovské vědomí, ty mají sílu v poli.
No a síla v poli si vydupává vztek někde uprostřed Atlantiku.
Takže se naši západní kamarádi mají určitě na co těšit v rozmarech počasí.










<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter