Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Očista a probuzení slovanského kultického podloží
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.3.2022 (18:38:08)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.3.2022 >



Sibiřský kult se plně zaktivoval a naplno se "protáhl" po tisíciletích, kdy byl pochroumaný a "zkopaný".
Je to plná aktivace hlavní přírodní síly této planety, která je na severní polokouli, celý tento kultický systém zodpovídá za jakési kardinální procesy, které vyžaduje planeta.
Planeta je z toho procesu šťastná, celé to vypadá, jako když praskla a odlétla svírající obruč. Ten proces je poněkud bolestivý a energeticky náročný, protože se musí uvolnit tisíce let mořené extrémní síly přírody a lidského ducha. Výsledkem je ovšem utužení statečnosti, odstranění debility a růžové kýčovité idiocie, návrat ke zdravému, rozlehlému myšlení.
Připodobnit se to dá k tomu, jako kdyby člověk jedl jenom bonbony a měl rozleptaný mozek a pak dostal kůru, kdy jí čočku a do tří měsíců se vzpamatuje.
Vše, co obnáší Sibiř a Rusko, ten kult je nejmohutnější na celé Euro-Asii, rozhodně z této západní strany, když se zaktivuje, tak jeho kořenový systém vlastně nese všechny ostatní kulty, až do půlky Atlantiku.
Je to ovšem přírodní síla, nikoliv Rusko jako takové.

Jinak Rusko jako takové má želízko v ohni.
Tajné biologické laboratoře USA na Ukrajině, jedna z nich měla být v tom Charkově.

To, jestli je pravda, tak to by docela mohlo ohrožovat prestiž a neposkvrněnou tvář USA, že?
A to po vymyšlených laboratořích, zbraních v Íráku, v kontrastu s reálnými laboratořemi na Ukrajině si myslím, že by jim to mohlo poškodit prestiž takříkajíc navždy.

Naše SS media naplňující operaci "Voloďa" (kupř IDnes Premium:
KOMENTÁŘ: Záhada ruské menšiny v Česku. Jsou nebezpeční?), naprosto etnicky i národnostně šikanující Rusko a popírající a negující všechno, co říká Rusko... nám samozřejmě pravdu o biologických laboratořích USA v Charkově popřou, i kdyby to byla pravda.

Jestli to je pravda, Rusko bude mít důkazy.
A to bude skandál.






<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter