Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Očista a probuzení slovanského kultického podloží
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.3.2022 (18:38:08)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.3.2022 >




V.K. v článku píše o vyhlazování Rusů na východě Ukrajiny:
"Proti tomu byla Srebrenica v Jugoslávii jen slabým odvarem. Tam to probíhalo alespoň tajně a potichu, zatímco tzv. protiteroristická operace na východě Ukrajiny byla vedena veřejně, s mediálním pokrytím a hlavně s nadšením a podporu od západních politiků a médií. Západ tleskal vraždění etnických Rusů na východě Ukrajiny. To byla ta nejděsivější zkušenost, kterou jsme všichni zažili."

Toto asi taky vyleze na povrch, když to probíhalo, tak se u nás o věcech určitě neinformovalo.
A je otázka, jak by veřejnost reagovala, kdyby měla pravdivé informace, to i ta na západě.
Ten efekt, že dav tleská zločinu, znám v malém tady z totemu.cz, je to děsivý pocit.
Nedá se to srovnávat s genocidou na východě Ukrajiny, ale ten princip je stejný - nelidské zrůdy, tady židovské, tleskají nespravedlivosti a protilidským činům.
Jestli západ nenávidí Rusy tak, že schvaluje jejich genocidu, tak dopadne zle, pokud jsou i jejich lidi tak zlí a špatní, zkažení, tak je nic dobrého nečeká. Ne kvůli Rusku, ale kvůli jim samotným.
Ta Rusofobie a povinnost nenávidět Rusy, co se u nás rozjela, to je neskutečné hrůzné SS divadlo.


A co se týká laboratoří, které USA má na Ukrajině, nebo měla, údajně v tom jede nějaký příbuzný současného prezidenta Bidena... já věřím, že to tak je.
Dělat takové skandální podvody, vymýšlet si, vlnit nehoráznou sprostotu, to je americký, nikoliv ruský styl.
Proto věřím, že Rusové nelžou a že tam ty laborky doopravdy byly a děly se tam přesně ty prasárny, o kterých se mluví.

Teď aby to uznalo mezinárodní prostředí, které pořád velice intenzivně utváří USA - hlavní viník, SSácké zrůdy. Dále západní Evropa, SS poskok USA.
Co se bude dít, když to SS státy odmítnou uznat, protože jsou mezinárodní prostředí?
Uzná to Čína? Indie?
A jaký to bude mít dopad?

Co se stane, když Rusko tuto informaci podá do mezinárodního prostředí a zločinecké státy prostě odmítnou uznat, že jsou zločinci?
Bude nutné právo vydobýt prostou silou, tzn. bude nutná skutečná světová válka?

To jsou otázky do budoucna.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter