Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Očista a probuzení slovanského kultického podloží
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.3.2022 (18:38:08)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Naše média jedou podle jednoho střihu, stejně jako západní.
Že Rusko oficiálně oznámilo, že našli laboratoře USA, které sloužily k nekalým biologickým výzkumům, to nikdo nepíše, ticho po pěšině.

NY Times, The Guardian, BBC, CNN, stejně jako naše média ticho po pěšině, západním zájmem je samozřejmě takovou prasárnu zatajit, hlavně před vlastními lidmi.
USA je navíc v situaci, kdy se z toho nemůže případně vykroutit s tím, že jako o ničem nevěděli a že to není záležitost USA jako státu, protože v tom je namočený Biden a jeho rodina.

Jediný Daily mail o tom píše, ale s obrovským titulem, že je to další "ruská falešná vlajka", tzn. odmítá se tím jakkoliv zabývat, pouze bez důkazů okamžitě tvrdí, že jde o podvod.

Je to hra nervů.
Bohužel, dokud budou lidi věřit médiím, budou bezmocné loutky, diváci hrůzných divadel, nad kterými zdálky jásají a tím sypou sůl do ran.

O důležitých věcech nám prostě naše zaprodaná média stranám temnot neřeknou.

Myslím si, že si to Rusko nevymýšlí. Po všech těch hrůzách, co USA na celém světě způsobili a po otevřeně prolhaném jednání EU, už není čas si lhát a tvářit se, že je věc jinak, než že západní Evropa a USA jsou zločinci, zlo.

Jejich vedení je hrůzné, bohužel naše taky.
SSáci.

Ale můžeme se zabývat samozřejmě i ženskými právy, ne doopravdy, koho zajímají nějaký ženský, můžeme se zabývat kundovinami SS hodnostářek:

"Lingvistka: “Mít koule” jako měřítko úspěchu? Putin taky nemá vaginu ukončit válku"

By ta paní mohla jít řídit Rusko, když má tak schopnou vagínu.





Jo, ono je vlastně MDŽ.
Den o slizu a sliznicích.
Den určený k urážkám žen.
Mám s kryptožidy výročí :-D





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter