Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Očista a probuzení slovanského kultického podloží
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.3.2022 (18:38:08)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



Protože se nedá našim médiím vůbec věřit, protože naše vláda s dalšími "podnikateli", v rámci nadnárodního korporátního fašismu, ve kterém jako lidi nic neznamenáme, ... , spustili v naší zemi nějaké informační psychologické operace zaměřené proti Rusku, které naše vláda podporuje a pravda je nezajímá, tak se mohu více spoléhat na informace od Galaktické federace, která mi říká, že Rusko určitě nemá žádný vojenský problém na Ukrajině a že všechny ty zprávy o tom, jak prohrávají, jsou falešné. A že boje a údajné schválnosti v podobě zabíjení civilistů jsou naprosto přehnané a ze skutečných incidentů, které proběhly když už, tak úplně jinak, se dělají masově nafouknuté mediální bubliny plné halucinací.

Tomu bych i věřila.
Že je ve hře mnoho jiných okolností, o kterých určitě nemám ani ponětí, je znatelné.
VK předkládá docela dobrou hru "Najdi 10 rozdílů" mezi dvěmi scénami Zelenského, myslím si, že to jasně prokazuje, že ten komik skutečně někde statečně hraje blbečka, někde v klídku USA velvyslanectví v Polsku.
Já se nedivím, že zrovna ten aeronet, že ten jim iluminátům tak strašně vadí.
Když vidí člověk tuhle hru "Najdi 10 rozdílů" mezi mainstreamem a ruskou pravdou, tak už fakt jako ale už přechází humor.

Ono jde o hodně, evidentně.
jedna strana totiž kurevsky lže a když si mám říct, kdo je větší lhář - Rus, nebo Anglán a Amík, tak jednoznačně, dlouhodobě, suverénně větší lhář je AaA.
Rusové moc nelžou, zatím všechno, co tak nějak říkají, dává smysl. A vysvětluje to, co se děje v našich médiích.

To je fakt křeč umírajícího západu SS, co tady řádí.
Kdy to odpadne?

Uvidíme.
Slovanské podloží se čistí do hlubin, začínáme křesat o nejvnitřnější podstaty, což dlouhou dobu nebylo dostupné. Věřím, že celá věc souvisí i s akcemi Galaktické federace v podzemních útrobách slovanských zemí, celkově s čistkou.
V současnosti dochází k odstraňování iluminátů a nejhorších poskoků NWO v Rusku a dalších slovanských národech. Třeba zmizí někdo, o kom veřejnost ani nijak neví a přitom je to jeden z těch, co mají skutečnou moc. Většina viditelných, veřejnosti známých, jsou jen zástupné figury a ty skutečné SS NWO zločince veřejnost nezná.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter