Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Očista a probuzení slovanského kultického podloží
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.3.2022 (18:38:08)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


A to jsou umrlci z různých oborů, umělci i zelené mozky. Vypadají, nebo zamlada vypadali jako G.W.Bush, tzn. typologie čistokrevná zrůdná svině s křivou hubou.
Údajně už jsou NWO vůdci v naší zemi mrtví, bylo jich málo, prý 3.
Tzn. naše země je už bez vedení.
Věřím, že se vespod začínají utvářet úplně jiné vazby a kliky moci.

Na sto procent to jsou prozápadní demokrati, kteří se z ideologických důvodů, jakými jsou demokracie a dobře rozběhané války po celém světě, rozhodli, že obětují veškeré své podniky, které rozvíjeli několik desítek let, protože spolupracovat s Ruskem? Ne, to radši položí svůj život i podnik, demokracie je pro tyto businessmany vším.

Takže to asi brzy dopadne tak, že polovina trhu bude obchodovat s Ruskem potají, bude se jim dařit daleko lépe, než prozápadním vocasům a do roka a do dne budou evropské trhy v podstatě ruské, jen se budeme ze zvyku ještě jmenovat "EU" a tuto cedulku slouneme o pár let později, až budeme dostatečně ovládat azbuku.

Protože když si představuju, jak asi funguje realita, se vší tou ropou, silnicemi, stavařstvím, těžkým průmyslem a výrobou, zemědělstvím atd., ... , tak si velice živě představuju, jak tam na prvním místě stojí "politická ideologie".

Biden zakázal dodávky ropy z Ruska do své země a teprve teď se šel zeptat do Saudské Arábie, že chce ropu a oni ho poslali do hlubokých nedůstojných míst.
Pragmatický obchodníci, co v tom umí chodit, si už určitě dělají vrásky, jak dál budou pokračovat ve svém demokratickém průmyslu, že....


Takže se dá předpokládat, že vznikne jedna oficiální realita pro blbečky, kde si budeme myslet, že ještě existuje EU a pak bude ta druhá realita, která doopravdy funguje, kde se obchody dějí s Ruskem, jen potají a podniky prosperují.


Jo, ví tady většina těch napapaných čecháčků, že Ukrajina je obilnice Evropy? A že jejich zájem, aby tam nebyla válka, protože jinak se nedemokraticky nevypěstuje vůbec nic?
A jak se děti docílí toho, aby na Ukrajině nebyla válka?
Ano, přestaneme se nasírat do Rusů a posílat na Ukrajinu lidi, vojáky a zbraně!
Správně děti!
:-D


Ale né, naše vláda je stupidní, ta nechce mír na Ukrajině, ta chce hlad v českých zemích.




Jak odpadla okultní železná opona a došlo i k mísení ideologického podloží, ty tlaky ze západu byly tak silné, že jsem se dnes probudila s pocitem, že jsem třeba fakt divná, když tak inklinuju k východu a dimenzionální válku jsem prožila na straně EuroAsia spolku.
No, ale už mne to zase přešlo.
Jsou to dva světy - jeden je pravdivý a za skutečné hodnoty a ten druhý je prolhaný a iluminátský, za hodnoty zlých mimozemských potvůrek.




Definice:"Hodnoty západní civilizace
V souvislosti se západní civilizací se někdy hovoří o jejích židovsko-křesťanských hodnotách či kořenech, především v kontextu odmítnutí náboženských minorit a multikulturalismu obecně"



Křesťani a židi? Ty se tady ukázali jako ty nejhorší svině. A jejich zrůdné hodnoty jsou příčinou, proč jsem tak ráda a rychle ve své mysli zaplula do Euro-Asia spolku, civilizačního konglomerátů společností, které nechtějí lhát a chtějí vytvořit svět, ve kterém člověk duchovně prosperuje.
S východním, nezápadním světem úzce sousedíme, třeba Bulharsko, nebo Řecko už nejsou západ a taky žijou.

A věřím, že lépe, než my, zvláště my, co nechceme sdílet iluminátské žido-křesťanské hodnoty o správnosti zabíjení nevinných lidí, vykořisťování duchovně bohatších kultur a skvělosti korporátního fašismu a drancování přírody.



Zhebni západe, zhebni ty zrůdo a už se nevracej.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter