Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Očista a probuzení slovanského kultického podloží
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.3.2022 (18:38:08)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Celá ta hezká verze, jak přilítnou mimozemšťani z GF, pozabíjíme infiltraci a dáme se do cilizačního pohybu po spirituální cestě vzhůru, vzala za své.

Takže běží záložní, mocenská verze, kde "ženská práva" neznamenají vůbec nic, protože v této hře je nutné "mít koule", v hmotné realitě.
To, co dělám já, je informačně-magická práce ve spolupráci s Galaktickou federací, práce vědmy, čarodějnice, práce pro ženy.

Bezpečnostní verze může mít mnohé podoby, co já vím, co se bude dít.
Jedna verze je pozitivní, říká, že se podniky ve skutečnosti na sankce v pudu sebezáchovy vykašlou, otočí proti západu a budou spolupracovat s Ruskem, protože potřebují suroviny. Bude to tichý ekonomický převrat, zatímco se bude dále hrát na "hodnoty EU" a USA, ale jen do času.
Vlastně je to ten stejný scénář, co udělali nadnárodní USA a EU s naší zemí - teď je pro nás, slovanskou identitu, ta fáze "do času".
Toto bezvládí a chaos nakonec ukončí vlna umírání očkovaných, což bude fáze extrémně namáhavá pro společnost, kdy všechny staré teze, včetně "genderu", "feminismu", "misogynismu", "patriarchátu", "kapitalismu", "socialismu" ... zkrátka všechny tyto idiocie vezmou za své a na troskách staré společnosti vznikne nová společnost, alergická na debilní -ismy a lži.
Přičemž by bylo milé, kdyby tou dobou byla na zemi oficiálně GF, ale kdo ví, jak tohle dopadne.


Druhá verze je naprosto negativní a to, že NATO se bude cpát na Ukrajinu, propukne válka a chaos v celé Evropě a celý tento zmar ukončí vlna umírání očkovaných.
Ti, kdo přežijí, utvoří novou společnost.
V jakému ale budou stavu, to opravdu netuším.


Samozřejmě se naplno nestane ani jedna tato verze, protože realita se skoulí vždy podle principu "to nevymyslíš".
Ale řekla bych, že všechny případné scénáře ukončí velká krize masového umírání očkovaných.



A výsledkem bude očištěné lidstvo nového věku.



Na faktu, jak západní média odignorovala ruskou zprávu o biologických laboratořích na Ukrajině, je vidět, že nepřítel USA se nevzdá a nebude hrát čistou hru.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter