Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Očista a probuzení slovanského kultického podloží
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.3.2022 (18:38:08)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 




Rusko obvinilo USA z přípravy biologické války na Ukrajině
Dnes 13:46 – Moskva
Alex Švamberk, Novinky

https://www.novinky.cz/valka-na-ukrajine/clanek/rusko-obvinilo-usa-z-pripravy-biologicke-valky-na-ukrajine-40389778



To je propagandista, takhle se to dělá.
Igor Kirilov oznámil, že na Ukrajině našli laborky s narychlo odvezenými vzorky, vývíjeli různé choroby, dělali pokusy na místních lidech, brali jejich krev a odváželi ji do USA, že se tam třeba zvýšil výskyt spalniček až 100x, že WHO oznámila Ukrajinu jako místo s vysokým rizikem dětské obrny, přičemž přesně s těmito viry a bakteriemi oni tam manipulovali.
To jsou vážná obvinění a to říká na originálním videu.

No a co ten hnusný novinář píše:

"Ani z jeho sdělení ale neplyne, že se na Ukrajině dálo cokoli nezákonného, protože monitorování situace a ohnisek přirozeného výskytu moru nebo brucelózy je naprosto běžné.

Ani na předání vzorků do USA není nic podivného, protože při boji s těmito nemocemi je potřeba znát rozdíly jednotlivých kmenů a po biologických zbraních se často dívají teroristé.

...

K ničení vzorků mělo dojít 24. února po zahájení ruské invaze. I to je logický krok, aby ve válce neunikly bakterie do vzduchu.

...

Konašenkov ještě dodal, že do USA bylo také odvezeno množství vzorků „slovanské krve”. (to ale Švamberk nekomentuje)

...


Rusko hledá ex post jakékoliv důkazy pro ospravedlnění invaze.

Žádost vůdců separatistických samozvaných lidových republik zřejmě nestačí.
"""



Asi ten zkušený propagandistický lhář slyšel nějakou okleštěnou verzi toho vyjádření, zřejmě anglický překlad, kde chyběly ty části o tom, jak jsou na Ukrajině podezřele zvýšené výskyty konkrétních chorob.
Proč vlastně nemáme my Češi laborku v USA a nevyvíjíme tam nějakou chorobu, která by vymítila čistokrevné amíky?

Vždyť podle toho ošklivého pána na tom není nic divného.





"
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter