Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Očista a probuzení slovanského kultického podloží
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.3.2022 (18:38:08)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Nehledě na fakt, že ošklivý novinář, dělající pro zlo, naprosto odignoroval úvod Kirilova, kdy jasně říkal, že Rusko projevilo zájem o prohlídku těchto laboratoří už před roky, ale byli vždy odmítnuti.
Pan kolaborant a informační válečný zločinec by jistě našel ospravedlnění i pro tento fakt, že to může znamenat i něco jiného, než že USA zločinci něco skrývají.


No nic. Máme přestat jezdit a spotřebovávat naftu a benzín. To nám tvrdí naše vláda a myslí to vážně.

Omezte spotřebu paliv, část peněz končí u Putina, vyzvala vláda občany

Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/omezte-spotrebuj-pohonnych-hmot-vlada-ekonomicka-vlada-s-putinem.A220309_170313_domaci_kop


" Lidé mají podle vlády zvážit spotřebu pohonných hmot, protože Česko je palivově závislé na Rusku a část peněz za ropu končí právě tam. „Když jsme v ekonomické válce s Putinem, není možné, abychom neměli ztráty,“ řekl ministr financí Zbyněk Stanjura.

....
„Vláda v posledních dnech intenzivně řeší, jak reagovat na ekonomickou válku Vladimira Putina proti České republice a zemím EU. Tato válka má jediný cíl. Rozvrátit jednotu v České republice, rozvrátit demokratické struktury v naší společnosti,“ napsal na Twitteru předseda vlády.
"


Tak prý JEDNOTU v naší zemi chce podkopat ten zlý Putin. Ale že se mu už ani nedivím.
Jakou jednotu, o čem to ten šašek mluví?

Já jsem zradikalizovala jak nikdy a tyhle modrý svině chci vypráskat úplně z téhle země.
Co si to tady dovolujou, ty kurvy?
O jaký jednotě mluví?
Ta tu byla, te´d už není.
Nikdy mi nepřipadalo skvělejší patřit mocensky pod Rusko, ani jsem nad tím reálně až tak neuvažovala.
Ale po tom, jak se předvedla vláda se lží a cenzurou, tak už o žádný jednotě mluvit nemůžou.
Věřím, že ekonomické pohyby v naší zemi změní mnoho, ale ve prospěch Ruska a ne západu, jak si myslí naše zrůdná vláda.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter