Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Očista a probuzení slovanského kultického podloží
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.3.2022 (18:38:08)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Jinak samozřejmě probíhají sbírky na Ukrajinu, peníze pro neziskovky, ať se dají nakoupit zbraně pro žoldácké armády na Ukrajině, jupí, posílejte penízky na válku na Ukrajinu, posílejte.

Jsou potřeba, víte. Zadarmo je rozum a ten velí pomoci Rusku dostat Ukrajinu pod kontrolu.
Ale ne, proč chránit lidské životy, koho zajímají ukrajinci?
Žoldáci chtěj další válku, špinavé bandy špinavých hrdlořezů, nadnárodní žoldáci, prý Rusové tam zabíjejí ty civilisty, jasně, to jsou určitě Rusové, to jinak ani nemůže být, posílejte penízky na válku na Ukrajině, posílejte, maminky.


Směšný.
K zešílení, tragický a směšný.

No co.
Naše vláda jsou zločinci.
Naši novináři taky.


Po Švamberkovým článkem o tom, jak ruská námitka o biologických laboratořích s podezřelou činností, je určitě jenom "propaganda", je diskuze.

V současné cvíli má nejvíc hodnocený příspěvek 500 rozhodnutí, 2:1 srdíčkek ku mračounům, tento poměr se tam drží.
Promenádrují se samozřejmě Rusofobové s vyloženě nechutnými a agresivními výpady vůči Rusku, ti teď mají zelenou.
Opačná strana je znechucená a už to radši nečte.
Většina se naprosto podělala z nařízení vlády, tak se neprojevují a s troly NWO se tam prát nebudou.
Já se tam taky neprojevuju.
To je pro troly.


No, ale 500 hodnocení, to je vlažný, lidi se neangažují. Bůhvíco mají v těch paličkách, co? Kolik Čechů nejsou ta Fialova JEDNOTA???





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter