Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Očista a probuzení slovanského kultického podloží
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.3.2022 (18:38:08)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Začalo vzájemné znárodňování majetku - západ konfiskuje ruský majetek, Rusko bude konfiskovat západní majetek a my budeme chodit pěšky.
Schválně, jak dlouho nám vydrží ta jednota.

Hlavně se musíme vyhnout tomu, aby se ze situace stala "válečná situace", která by se řešila naším dokonalým očipováním, oscanováním, s virtuální identitou, dokonale pod kontrolou SS, všech našich demokratických kamarádů na západ od nás.



Jinak neústupná válka lživých proklamací a neochoty řešit situaci je vidět víc a víc:

Rusko mluví o biologických zbraních. Kryje vlastní plány, varují USA

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahranicni-rusko-vytahlo-chemickou-kartu-kryje-vlastni-plany-varuji-usa-192889#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&dop_req_id=utOMQCjhGx4-202203101636&dop_id=192889&source=hp&seq_no=3&utm_campaign=abtest189_panel_sluzeb_varD&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz



Takže místo toho, aby statečně řešili vlastní SSáckou špínu NWO, tak ukazují na Rusko.
Jenže Rusku nenašli v Mexiku laborku, ale USA na Ukrajině.
Buď jsou Rusové daleko schopnější v zakrývání vlastních superutajených programů, nebo je to prostě tím, že ty svinstva nedělají, narozdíl od Amíků a jejich šediváckých láseček.


Navíc, jak jsem viděla Ukrajinu psychicky z výšky a jak to mám z komunikace s Galaktickou federací, tak v té zemi si prostě udělali Drakoniáni zázemí, mají tam zkrátka svoje sluje - a to by bylo vážně skvělé, kdyby vypadali jako devítihlavá saň, vypadají kolikrát, jak chtějí, oblíbili si lidskou podobu.

Jak nutí post-sovětské země do národnostně-etnické velezrady, kdy nutí zahodit svou slovanskou hrdost a dát se na stranu fašistických globalistů a do toho ještě cenzurují, vytváří tím extrémně silné energie neštěstí, zmatku, duševní bolesti, nenávisti a kumulace těchto energií dokáže otevírat negativní paralelní bránu, ze které případně může něco přijít.
Proto je bohužel možné, aby byl na Ukrajině totální chaos, objevovaly se divné jednotky, bůhvíkoho kdesevzaly.
To je v realitě nazváno žoldáckými armádami, bojovníci z válek, kteří už nedokážou žít jinak, dokud nezemřou. Tyto armády byly vždy strašlivý problém.
Magické reality se smíchávají se skutečnou realitou.

Je třeba zbavit Ukrajinu SS NWO, Drakoniánského hnízda, globalistických sil, které ve skutečnosti nemají národnostní identitu, protože nemají lidskou identitu.

Bohužel, západ je podle mne už totálně v úpadku a jejich lidi nejsou schopní tuto oblast světa zvednout na důstojnou, civilizační úroveň. Proto nedokážou pochopit situaci a budou souhlasit se svými NWO vládami a jebat do Ruska.

My máme větší šanci, ti tzv. "probuzení", většinou neočkovaní a spirituálně v pohybu, tyto hry prohlédnout.
Proto si přeju, aby Rusko dostalo situaci na Ukrajině co nejdříve pod kontrolu.

My budeme chodit pěšky a radovat se z jednoty, takže vysílat přání a modlitby je jediné, co zmůžeme.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter