Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Očista a probuzení slovanského kultického podloží
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.3.2022 (18:38:08)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Dračí sluje na Ukrajině vlastně cizopasí na tepně Sibiřského spirituálního kultu, ale ten je silný a myslím si, že Drakoniáni odpadnou, že budou poraženi.
Mysli lidí by se měly upnout k rychlému ukončení konfliktu na Ukrajině.
Já věřím tomu, že Rusko má přesně ten zájem, jaký má.
Je evidentní, že to, co se na nás valí z médií, je sprostá propaganda a překroucená pravda a naprosto komandérsky nás masíruje agitkou USA proti Rusku.

Všelijací Mengelíci, co někde vyvíjejí bio-zbraně, to prostě nejsou lidi.
Viděla jsem kdysi, tak před 10ti lety video, údajně z Pentagonu, kde nějaký mladý vědec roztřeseným hlasem předkládal výsledky a možnosti výzkumu před nějakými dvěma mafiány, na něž nebylo vidět.
Ti se ho ptali, jestli by dokázal tyto výzkumy aplikovat na aerosol, který by fungoval pouze a specificky na Afghánce. Tzn. poškození zdraví, nebo mysli.

Tohle je ta stejná písnička.

SS NWO zrůdy, USA je umělý stát.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter