Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Očista a probuzení slovanského kultického podloží
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.3.2022 (18:38:08)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.3.2022 > analfagot> 


Je to hrůzné divadlo, vidět ten zombie dav, jak bere všechno z oficiálních zpráv jako pravdu. Teď jim řekli: nenáviď Putina a Rusko, protože zakročil na Ukrajině a oni to dělají. Je to hrůzná show, vidět, co to s těmi lidmi udělalo.
Dřív nebyli o moc lepší, jenom jsme nebyli tak jasně rozdělení, nebylo to tak zřetelné.

Taky jsem se od nich odtáhla, od zombie davu. Myslím si, že zemřou, je to otázka měsíců až let. A domnívám se, že toto hrůzné divadlo, kdy se otočí tam, kam jim řekne mainstream, je proto, abychom nelitovali jejich smrti, abychom viděli, co za zrůdnost se z nich stala a že jejich smrt je pro nás vysvobozením.

Rusofobie v součanosti je hrůzné divadlo.
Možná mají taky cenzuru, propagandu, jenže je to národ a země, který má i divoké oblasti, kde jsou muslimové, je jich 180 milionů a jednají za svou zem, svými silami. A když bojují, většinou na svém území a obětují svou krev.

A co USA? Bezprávný stát, beznárodnostní, kde si NWO dělá špinavou politiku po celém světě, ti nepotřebují řád, cenzuru, propagandu a necedí vlastní krev, NWO nejsou lidi, je to nebolí.
Až teď aplikují cenzuru a propagandu na nás.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter