Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 5.5.
Klaudie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Očista a probuzení slovanského kultického podloží - pokračování
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 11.3.2022 (01:16:01)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Věřím v pozitivní vyústění dosavadních událostí. Věřím, že nacistické vedení Ukrajiny bude vydáno k mezinárodnímu soudu. Pokud ne, ať je tedy světová válka za vyšší principy mravní.
OSN nemůže odignorovat vývoj biologických zbraní ze strany USA, pokud nechce diskreditovat celou tu organizaci a stejně tak to "mezinárodní právo", na které se odvolávají blondýnky z fildy, co se učí propagandu, nesmí jakkoliv podporovat nacistickou ideologii.

Koho tedy naše média tak oslavně podporují a proti komu se nesmí nic říct? A v čí prospěch se rozhodla omezovat občanská práva?
Nejen, že existuje mnoho fotek Zelenského, kde hajluje, videí, které dokazují SS tematiku ukrajinských "hrdinů", tak si stačí pročíst záložku na wikipedii o "azovské armádě"

https://cs.wikipedia.org/wiki/Batalion_Azov




"Batalion Azov (ukrajinsky Азов) je samostatné oddělení Ukrajinské národní gardy. Původně šlo o policejní pluk Ministerstva vnitra Ukrajiny, který vznikl 5. května 2014, poté co nový ukrajinský ministr vnitra Arsenij Avakov povolil vznik polovojenských dobrovolných jednotek.

Batalion se skládá z příznivců krajní pravice, nacionalistů, veteránů ukrajinské armády i zahraničních nadšenců

Symboly praporu jsou žlutá vlajka s černým heraldickým znamením vlčí hák (německy Wolfsangel), které se vizuálně podobá germánské runě eihwaz. Toto znamení za druhé světové války často používali nacisté, zejména pak nacističtí záškodníci Werwolfové na sklonku války, a i nadále je používáno některými neonacisty. Podobný vlčí hák užívala ve svém znaku i 2. tanková divize Waffen-SS „Das Reich“.

Na vlajce batalionu se v pozadí za vlčím hákem nachází okultistický symbol černého slunce a v dolní části znaku je vyobrazen státní znak Ukrajiny (ukrajinský trojzubec). Černé slunce je původně indoevropský okultní symbol a někdy je označován jako symbol okultismu nacistické Třetí říše

Úřad Vysokého komisaře OSN pro lidská práva (OHCHR) prohlásil, že Azov porušuje pravidla vedení války např. masovým rabováním, mučením a únosy novinářů. Od září 2014 do února 2015 bylo zdokumentováno hromadné rabování civilních domů.[5] V srpnu až září 2014 bylo zaznamenáno kruté zacházení, znásilnění a další formy sexuálního násilí zhruba desítkou členů praporů Azov a Donbass. V lednu 2015 byl jeden z obyvatel Mariupolu zadržen třemi příslušníky praporu pro údajnou podporu Doněcké lidové republiky, jeho přiznání se však bylo dle dokumentu vynuceno bitím a mučením, a to včetně využití elektrického proudu a dušení vodou.

"""




Hezky.

Takže naše vláda nás omezuje ve prospěch otevřeně nacistické organizace.
Je potřeba docílit práva a hnát naši vládu před soud.
Pokud to nebude diplomaticky a právně, bude to muset jít násilím.
Rozhodně však nesmíme dovolit, aby tohle - oslavování SS nacismu - bylo jakkoliv legitimizováno.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter