Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Planetární zemské síly v současnosti
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 26.3.2022 (20:15:24)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.3.2022 >


Už nefunguje ani ten nový aeronet.news, zase blokují pravdivé informace o stošest.
Jestli se před touto nechutnou cenzurou daly tyto weby považovat ještě za diskutabilní, tak dneska už mají nálepku poctivé pravdy. Jinak by to po tom pravěcí démoni se svými vazaly tak nešli.
Evidentně se tam píše pravda.

Včera tam byl článek o tom, jak si chce Polsko a Rusko rozporcovat Ukrajinu.
Třeba to tak je, kdo ví, pak by zbyla z Ukrajiny jenom jedna část, ta co nemá přístup k Černému moři.

Obecně to, co se děje na Ukrajině, nemáme šanci vědět.

Titulky, které už taky nerozklikávám, protože to nemá smysl číst, jsou prokazatelně úplně lživé. Těžko se dostane ruská armáda do takových sraček, když to má doslova kousek a na Idnes je třeba článek o tom, jak ta blondýna s ovázanou hlavou, co startovala mediální kampaň na válku v Ukrajině, vzkazuje z Polska, že nevidí na jedno oko - aspoň to říká titulek.
Jenže ta ženská měla ovázanou hlavu v r. 2018, po tom, co u nich v baráku vybouchl plyn.
To někdo vyšťoural.

Prý Rusové dobyli Mariupol a ty Azovce mají prý už pochytané.
Co se bude dít dál? Těžko říct, že jo :-)
Ale pravdu se nedozvíme, jedině za předpokladu, že to alternativa a opozice přežije, dál psát.

To, co se nám děje v médiích, je vážně směšné, tomu se už nedá věřit, to už je fakt pro úplně vypatlaný idioty.
Zase je to tedy dobré, že tohle snad už rupne, když jsou tak zoufalí, že tam píšou takový haldy z hladu a dávají k tomu záběry z PC her, tak může přijít vlastně docela hezký máj, kdy budeme neuvěřitelně překvapení.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter