Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Planetární zemské síly v současnosti
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 26.3.2022 (20:15:24)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.3.2022 >


Ještě k té Praze a globalistickým žiďákům - opravdu mne silně pobuřuje, že považují Prahu za svoje okultní centrum. Ti tady strašit nebudou. Jejich spirituální instalace jsou špatného původu, tihle v našem hlavním městě nemají co dělat.
Dostaneme je pryč, tomu věřím, protože jejich duchovní podstata je vyloženě "vesmírný vir", pravěcí démoni, nejhorší špína.

Naštěstí je v našem kultu, který má programovací moc, usazená slovanská Bohyně, která čerpá sílu ze Země a každým dnem sílí, tzn. tyto staré, shnilé a temné židovské okultní instalace už nemají sílu.

Už by se s žiďáky mohl dát celosvětově pokoj.
Kolik je ještě vyvolených národů?
Takhle mrdlí jako oni už byli právě jen nacističtí Němci, ti si taky mysleli, že jsou vyvolená rasa a kvantovým působením kosmických zákonů opravdu není náhoda, že tahle vyvolená verbež zlikvidovala zrovna židy - ten vyvolený národ.

On je totiž celý svět strašně moc zvědavý a nažhavený na nějaké celosvětové žiďácké vedení.
Vypadá to jako konspirační teorie, ale pro ty židy je to asi FAKT, napsaný sice v nejidiotštější knize všech dob - v Bibli, propagandistické slátanině Drakoniánů - ale oni tomu věří.
To je kurevsky nebezpečný - když si myslí jedinec, že je vyvolený, je to nebezpečné.
Když si to myslí národ, tak to ohrožuje celou planetu.

Ty žiďácký magory je potřeba pochytat.
Ne, nebudou vládnout světu, ani z Jeruzaléma, ani z bunkříku, ani z luxusní haciendy.
Oni si doopravdy myslí, že budou vládnout světu. Rozštěpili se prý na dvě partičky - jedna myslí, že fakt z Jeruzaléma, druhá mezitím udělala pro jistotu mafiánskou globalistickou zločinnou síť, za pomocí zlých potvůrek z kosmu.

Kolik je ještě těch údajně vyvolených národů?
A opravdu všichni musí hnít v Praze?

Žádný takový, v informačním poli už tyhle potvory slábnou. Koho zajímají jejich nároky a názory, když jsou nějaká pravěká shnilost?
V planetě je tolik síly, že stačí, aby přešla do lidí.


Další velká naděje je to, že hlavní média jsou vyloženě trapná, lživá a válečně štváčská, že je to už vyloženě nápadné a povede to k aktivaci. Protože blokují, nebo se o to pokoušejí, všechny, kdo nepindají stejnou pro-nacistickou a proti-ruskou agitku, jako seznam, idnes, nebo naše vlastizrádcovská vláda, tak jsem začala číst ruská zpravodajská média přes google překladače a proti tý deprivační a znásilňující hrůze, co tu máme my, to vypadá velice dobře.
Nikde jsem si nevšimla žádné děsivé cenzury, všechny významné zprávy, co se asi dějí, jakože třeba G7 nechce platit rubly atp., to všechno tam mají taky. Ale když to člověk prochází a srovnává, tak hnus a bídu a děs tu máme my, ne Rusové. To, jak vypadají naše zpravodajská média a co říkají, tak si představuju internet v KLDR.

Tohle je google stránka s vyhledáváním pojmu "speciální vojenská operace" v azbuce s nastavením na posledních 24 hodin - když si to člověk projde a rozklikne si verzi s překladem, dozví se víc, než co se píše u nás.

https://www.google.com/search?q=%D1%81%D0%BF%D0%B5%D1%86%D0%B8%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B0%D1%8F+%D0%B2
%D0%BE%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D0%B0%D1%8F+%D0%BE%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F&hl=cs&biw=1619&bih=899&tbs=qdr%3Ad&ei=ky1CYuT1OairrgTZ1Z6oCA&oq=%D1%81%D0%BF%D0%B5%D1%86%D0%B8%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B0%D1%8F+%D0
%B2%D0%BE%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D0%B0%D1%8F+%D0%BE%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F&gs_lcp=Cgdnd3Mtd2l6EAEYADIFCAAQgAQyBQgAEIAEMgUIABCABDI
FCAAQgAQyBQgAEIAEMgUIABCABDIFCAAQgAQyBQgAEIAEMgUIABCABDIFCAAQgAQ6BAgAEA1KBAhBGAFKBAhGGABQsZoJWP
fWDmCy5A5oB3AAeACAAYoBiAGLDJIBBDE1LjKYAQCgAQKgAQHAAQE&sclient=gws-wiz

Myslím si, že ten ubíjejícíc debilizační tlak donutí i další lidi shánět si informace a přestat věřit médiím, naprosto a fatálně. A jde o ty neočkované, aby ti otevřeli oči.

Jakmile přestaneme věřit hlásné troubě zrůdností NWO, budeme mít šanci. Já věřím, že řešení je. A že tohle "západu" neprojde a že i ti naši lidi vodění za nos už 30 let otevřou oči - očkovanci už asi ne, ale na těch do budoucna nezáleží.



A ještě zpráva o synáčkovi Bidena, tý voskovaný zrůdy, jak radši zatáhne svět do pekel, než aby přiznal, že odtamtud přišel a tam se taky vrátí.
zdroj cnn prima news - to jsou hodný, nebo špatný? Je to považováno za mainstream.

https://cnn.iprima.cz/syn-bidena-figuroval-ve-vyzkumu-smrtelnych-viru-na-ukrajine-tvrdi-britsti-novinari-88453



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter