Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Planetární zemské síly v současnosti
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 26.3.2022 (20:15:24)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Otázka je, co nás to všechno bude stát. Věřím, že nakonec vyhrajeme, protože svět už do pekelných světů spadnout nemůže, frekvence planety stoupají.
Ale co to bude obnášet, těžko říct.

V naší zemi se rozvíjí mafiánský nehumánní teror, od paňáců NWO, vypadá to, že z východu se sem nastěhuje zbohatlická mafie a nacisti, kteří jsou naší vládou, stejně jako celým západem, nyní vyzdvihováni jako hrdinové.
Čím víc nacistických křížů a nacistických výkřiků, tím lépe, čím větší devastace obyčejného člověka, tím lépe.
Mafiáni, zrůdy NWO

https://protiproud.info/politika/6375-sto-dnu-fialovy-vlady-nocni-mura-kterou-jsme-si-neumeli-predstavit-kryje-premier-nelegalni-obchod-se-zbranemi-ukrajinske-mafie-zaplavuji-zemi.htm

Tedy ještě k tomu všemu hrozí, ža až se český lidi konečně proberou a zjistí, že je likvidují nacisti a začnou se bránit, že nás tu bude "udržovat v mezích" již zbohatlická mafie s nějakými žoldáky, co je pustil Zelenský z vězení.
Vypadá to tak, rychle zničit zbytky naší národní podstaty, co nejvíc zničit domácí lidi a nasadit nacismus jako normu.
To je NWO, ale lidi si myslí, že nic takového není.

Mám k tomu už taky poněkud fatalistický postoj - myslím si, že pokud Galaktická federace chce, abychom přežili, tak přežijeme.
Pokud ne, tak proti takovému zločinu nemáme šanci, jsou to zločinci.

Nejhorší bude asi příští rok, kdy zřejmě dojde k masivnímu umírání očkovaných.
Snad budou tou dobou už GF oficiálně civilizačně přijatí.
Jinak příští zimu nemusíme už přežít, pokud nedojde k nějakému pozitivnímu zvratu v tomto roce, taky to vidím černě.
S těmi nacistickými zbohatlickými zrůdami, co jednají čistě zločinně a které panáčkují pro NWO, půjdeme strašně rychle dolů a čím dřív se jich zbavíme, tím lépe.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter