Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Planetární zemské síly v současnosti
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 26.3.2022 (20:15:24)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Ekonomickou válku pocítíme mezi prvními a fatálně. Jestli má západní svět 3x vyšší platy a levnější potraviny a předpokládám, že jsou celkově méně sociálně zničení než my, tak je to nebude tak bolet.
Bohatý Němec, Brit, Frantík nebo Belgičan prostě budou mít méně, ale naše rozložená vlast bude hladovět.

Ale pochopitelně - nejdřív budou hladovět všechny ty matky samoživitelky, kdy polovina ženských nejméně žije s jedním dítětem bez otce, důchodci.
Ti budou mít hlad a zimu, pokud rovnou neskončí na ulici.

Ti ale nikoho nezajímají - jak ty vyžraný chlapy, co se nestarají o své rodiny, tak naši vládu.

Takže bude zle, bude strašně zle, protože než tohle dolehne na mužský, kteří mají mít tu bojovou sílu, tak se dostanou ženy, děti a starci do takového oslabení, že už budou němí a budou se starat o nejzákladnější přežití.

Jak řekla Pekarová, jejich vládu nezajímají problémy obyčejných lidí, ale bezpečnost.
Proto táhnou naši zemi do války a absolutního vyčerpání.

Zdá se, že nejdříve si musí tento stupidní národ, který neví, kam patří, nejdřív extrémně zarýt držkou v zemi. Bohužel, na ty, kteří by mohli něco udělat - na mužský, to dopadne později, než na ženy s dětmi a starce.

Buď je to poslední kapka pro náš národ a poté už nebudeme "Češi", ale Hilterjugent paradise Bohemia pro nacíky ze západu a začneme ztrácet i řeč, i národní povědomí a nebo se po vzoru národních obrozenců konečně navěky přidáme k Rusku.
To je jediné řešení, jak přežít jako národ, aby se z nás nestali jen otroci na výrobu pornografie a montáž součástek.



Je fajn si ověřovat zprávy podle toho, co píšou v Rusku.

Tak Peskov skutečně řekl, že Petrorubl nebude natvrdo od 1. dubna, neboť se celá věc musí zařídit a bude to nějakou dobu trvat:

Ruská zpráva:
https://rg-ru.translate.goog/2022/03/30/peskov-poiasnil-vozmozhna-li-pokupka-u-rf-gaza-za-rubli-s-31-marta.html?_x_tr_sl=ru&_x_tr_tl=cs&_x_tr_hl=cs&_x_tr_pto=sc

Česká zpráva:
https://www.novinky.cz/ekonomika/clanek/rusove-zacinaji-s-plynem-pouze-na-rubly-couvat-40392209#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&dop_req_id=3BX7HAOTyXx-202203301314&dop_id=40392209&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz


Takže tato konkrétní zpráva je pravda, jen naše stupidní naci média to podávají tak, že Rusové couvají.
Ne necouvají.
Češky a děcka a starci budou mít hlad, dokud naši "muži" něco neudělají.


Ale těm vydudancům se asi panslovanismus moc nelíbí.
Přitom Rusům o to evidentně jde a doufám, že toho brzy docílí:

https://interaffairs-ru.translate.goog/news/show/34496?_x_tr_sl=ru&_x_tr_tl=cs&_x_tr_hl=cs&_x_tr_pto=sc

"Po ''dobrovolném'' stažení Ruska z postsovětského prostoru v 90. letech začal dlouhý proces obnovy jeho role hlavního aktéra v postsovětském prostoru. Je jasné, že dnešní Ukrajina je západním zástupcem pro organizování „hybridní“ války proti Ruské federaci. Jsou to tedy výsledky současné války, které určí postavení států-subjektů v postsovětském prostoru. Téměř zřejmé vítězství Ruska na Ukrajině bude znamenat zhroucení politiky kolektivního Západu v tomto regionu a je to Moskva, která se stane bezpodmínečným hegemonem a regulátorem, a vedení ostatních postsovětských zemí opustí své jasné pro -Západní a v některých případech dokonce provokativní politiky, i když budou i nadále oddány multivektorovému přístupu, příležitosti budou omezeny."



Jo, je načase těmto Rusofobním ničitelům národa, kteří nás táhnou panáčkováním západu a NWO do totálních sraček, dát tipec.
A zůstat s Ruskem tentokráte už na věčné časy veskrze.









<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter