Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Planetární zemské síly v současnosti
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 26.3.2022 (20:15:24)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 31.3.2022 > čtenář> 


Já už se taky nemůžu dočkat, až těch 65% zmizí z povrchu zemského a přestanou z tohoto nádherného světa dělat svou přítomností peklo. Nemiluju je, nenávidím je a chci, aby byli co nejdřív mrtví.
Nejvíc se děsím podzimu, protože ty zrůdy z vlády budou chtít určitě zavést povinné očkování a do té příšerné ekonomické sloty a bídy, kterou nám chystají, ještě budou přinejlepším vyžadovat pokuty, přinejhorším sestěhovat se do koncentráku.
Konec lidské společnosti.

Proto chci, aby se události natlakovaly co nejvíc už teď, aby se ti líní chlapi z toho doslova pos*ali a byli nucení něco dělat.
Cokoliv, ať je klidně začnou povolávat někam na frontu, ty líný hajzly, co umí akorát hrát playstation.
Ať je to donutí něco dělat, jít proti vládě.
Protože nejdřív budou trpět ženy, děti a starci, až pak papíčkové.


Ale i když jsme na tom tak strašně zoufale, tak mezi bílou rasou jsme absolutní jedničky.
Jsme nejlepší z vyspělého světa - my Slovani.
Západní lidi jsou odporný nacisti, co jsou oočkovaný skoro všichni, až na pár odvážných a trpících exotů a barevné menšiny v jejich zemích.
Až si covid očkování přijde vybrat daně za blbost, tak je po západu a zem bude moci volně dýchat.

Stejně tak Čína - to bude krásná prázdná země. 90% očkovanců bude pryč. Já Číňany neobdivuju, jsou jak mravenčí kolonie, jejich individuality jsou mizivé, jsou obrovský organismus. Japonské DNA je nejzvrhlejší na celém světě a vůle Matky Země je se asijského krutého kolektivního lidstva a jejich špatné DNA v obrovské míře zbavit. Viz. očkování.

Černochy má Země ráda - je to její rasa, vyrovnávací a bezpečnostní. I tak je ale Afrika promořená očkovacími genocidami a nasazenými chorobami, přesto však černošské obyvatelstvo bude v budoucnosti určitě. Ale je fakt, že černoši nejsou "vyspělý svět".

My jsme vyspělý svět a při tom děsivém šílenství, kdy byla naše země napadena zlými rasami a otevřenými pekelnými branami a ty zmrdy to ani nezajímá, že se tu někdo za ně rve, že mají na nebi mimozemšťany, ale protože to nepotvrdili v ČT, tak tam prostě nejsou .... tak se tu nehraje na nějaký chudáčkovství.

Takový hajzlové si zaslouží zemřít.
Míra utrpení, kterému jsem třeba na psychické rovině byla vystavená, přesahuje normální lidské limity.
Musím se brát jako že jsem na misi, inkarnace z GF, jinak bych to nezvládala. Musím být statečná.
Statečná Slovanka, proti všem těm materialitsickým, židovským a křesťanským kriplům.

Takže jakkoliv je to zoufalé, doopravdy jsme na tom nejlépe.
Slovani.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter