Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Planetární zemské síly v současnosti
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 26.3.2022 (20:15:24)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 31.3.2022 > čtenář> 


Já myslím, že problém je jinde.

Oni na nebi běžně hlídkují - i já je vidím pouze v 99% pozorování pouze v jemnohmotné éterické rovině, jenže já nejsem jasnovidec a to, co vidím já, vidí standardně naprosto všichni.
Ten typ éterického záření. To vidí všichni.

Když se pohybují po obloze, vypadají spíš jen jako pohybující se jemně světelný bod, který protíná vzduch a v pohybu je zaznamenatelný.

Aby ho člověk viděl, musí pozorovat, ale hlavně na zatažené chemtrail obloze jsou nepřehlédnutelní.

Protože vím, že jsou to mimozemské lodě a bavím se s nimi telepaticky, tak jsem se je snažila pochopitelně vyfotit a oni mi pomáhali, aby se to povedlo.
Je to na hranici halucinace, ale povedlo se to.

Od té doby, co se mi prokazatelně podařilo je vyfotit, když sněžilo, kdy na všech 4 fotkách byli v poloze, jak jsem je viděla, tak od té doby je nefotím, protože vím, že je zaznamená foťák, tzn. nemám halucinace a žádné výrazné zintenzivnění jejich projevů na nebi jsem od té doby nezaznamenala.

http://www.totem.cz/enda1.php?a=353596
Aby tam člověk něco viděl, musí v první řadě chtít vidět a taky je vhodné to prohlížet ve tmě - je to subtilní, ale je to tam, náhoda to není.


Plno lidí si představuje, že začnou mimozemšťani naplno lítat po nebi, ale oni si to nemůžou dovolit ze dvou důvodů.
Ten první je archetypální panika, což 99% lidí podceňuje, ale mohu potvrdit, že kdyby se objevili se svými loděmi, které mají kolikrát X desítek až stovek metrů ve vzduchu natvrdo, lidi by začali šílet, protože jsou naprogramovaní od zlých hollywoodských trháků, že to je nebezpečí.
Druhý důvod je ten, že musí mít naplno pod kontrolou mocenskou sféru této planety a nesmí hrozit, že když se objeví na nebi a začnou kontakt, že se otevře nějaká brána z temných světů, protože se nedodělaly archetypální kosmické procesy, že zůstali nějací pravěcí démoni.

Další důvod, který je ve vzduchu, je ten, že lidi moc dobře vědí, že existují mimozemšťani a každý, kdo doopravdy chtěl, už nějaké UFO viděl a hlavně, lidi naprosto odmítají spirituální požadavky Galaktické federace.
Odmítají přijmout, že vyžadují skutečnou spirituální vůli lidu.

Tyto požadavky jsou schopní přijmout a akceptovat a pracovat s tím dejme tomu tak maximálně ta třetina lidí - u nás.
Jinak se ovšem drtivá většina společnosti postavila ke spirituálnímu růstu a nutnosti absolutní obrody zadkem.
Tak musí zemřít, tak zní kosmický zákon.
Lidi se musí snažit.

Dalším mega omylem mnoha lidí je to, že si myslí, že jde o jejich duchovní probuzení, že jako přejdou do Nirvány. Ale o tom to není - jde v první řadě o planetu a o lidskou společnost jako celek.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter