Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Planetární zemské síly v současnosti
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 26.3.2022 (20:15:24)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 31.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Tady je ještě článek z aeronetu, který naštěstí už funguje, prý to byla technická chyba:

https://aeronet.news/video-charitu-nedelame-rusky-prezident-vladimir-putin-podepsal-dekret-ktery-narizuje-odberatelum-z-nepratelskych-zapadnich-zemi-aby-od-1-dubna-platili-za-rusky-plyn-pouze-z-rublovych-uctu/

Ať si to přečtou všichni ti fanoušci Ukrajinských neonacistů.
Prostě nám sprostě v mainstreamu lžou, buď nás nechají trpět jako zvířátka a nebo budou muset couvnout.



A ještě k tomu idiotovi s ohništi uprostřed města.
Mě fascinuje, jak si ten kretén myslí, že budeme ochotní svorně trpět ve prospěch společné věci a tou je prakticky ochota podporovat vlastizrádcovskou, protektorátní vládu.
Že jako zkrachujeme, budeme se třást zimou a na rendlíčku na ohništi si ohřívat cibulačku. Že jako SPOLU to zvládnem.
Všechny tyhle romantiky bych nahnala tak na týden do Stalinského gulagu, ať si užijou tu pravou atmosféru svornosti.


Ale hlavně jde o to, že ten dement si myslí, že jsme jako národ jednotní a všichni jsme pro Ukrajinské fašisty a všichni nenávidíme Rusko tak, že radši chcípnem hlady a obětujeme životy, než abychom od nich vzali kůrku, cukr, obilí, hnojiva, hliník, plyn, ropu a XXX dalších komodit, bez kterých se náš průmysl neobejde.

Kde se tihle lidi berou???
Třeba je ten chlápek dement s IQ tykve a důvěřivě žere, co mainstream píše, tak vzhledem k blokaci opozičních webů a dlouhodobě jednostranně prozápadnímu propagandistickému světu hlavních sdělovacích prostředků dospěl k závěru, že skutečně VŠICHNI v této republice a SPOLU chtějí trpět pro Ukajinské fašisty a proti Rusku.

To je možné, že takoví debilové jsou a nemusí jich být málo, že tomu věří.
Však on je Putin přivede do reality.

Prakticky to vypadá na třetiny.

Třetina miluje západ a věří mainstreamu a žije tím doopravdy.

Třetina inklinuje k Rusku a ctí kultické slovanské podloží a naši slovanskou příslušnost a poklonkování západu je jim nepříjemné.

Třetina jsou bez názoru a půjdou, kam se jim řekne.

Až tu nanicovatou třetinku začne ohrožovat vlastizrádcovská politika našeho státu, půjdou k Rusku.
Nakonec třeba Rusko ještě vykoupí náš státní dluh od Rockefellerů a budeme na ně ještě rádi makat. Už hodně fantazíruju, ale nakonec, nic není nemožné. :-D
Myslím si, že pro obyčejný lidi by to nebyl rozdíl, furt by měli kulový a žili z ruky do huby, jen bychom mohli mít hřejivý pocit, že děláme pro matku Rus a ne pro bandu zkurvených iluminátských NWO židů.



Ač by to bylo furt strašný, už by to byl pokrok. Ono to dopadne asi všechno jinak, ale radši dělat pro východní, než západní šmejdy :-D Dávám jednoznačně přednost těm, kdo nechtějí čip v mé krvi, to je vše.
S povinností vakcinace obludně vystupuje EU, v Rusku se to nechalo na gubernátorech krajů a jsem přesvědčená, že Putin to musel povolit. I z vyšších kosmologických důvodů - kdyby tuhle čistku nenechal prohnat Ruskem a své lidi nevystavil nátlaku, alespoň jako jaký je tady, jeho národ by se nepročistil a zůstaly by tam ty nejservilnější a nejdebilnější a ti, co nemají žádnou páteř, povahu, ani odvahu. Prostě by zůstal s odpadem. Je jich očkovaných 50%. Věřím, že s covid vakcínkou nebudou tak žhaví jako EU a úplně úchylný Rakušáci.










<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter