Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Planetární zemské síly v současnosti
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 26.3.2022 (20:15:24)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Tohle pochopit už vyžaduje nějaké základní chápání mystiky.
Je totiž absolutní nesmysl, aby v dvojpolovém systému, kde je + a - Bůh a Satan, jeden z těchto tak špatný, že je nutné se ho bát a jeden tak dobrý, že je nutné za ním neustále dolézat.
Je to systém, který funguje pohromadě. Bůh je podpůrčí, láskyplná síla, Satan je zabiják, ničitel a transformátor - je to bojová sféra, spirit černé díry.

Satan není zlo ve skutečnosti.
Satan je integrální součást vesmíru.
Je to něco jako armáda ve společnosti, takovou má funkci.

Zlo je vesmírný vir, Drakoniáni, plazí prolhané zrůdy, které podporují lež, pokrytectví a ve výsledku příšerné děsivé násilí na nevinných obětech.
A hlavním tradičním nástrojem těchto zrůd byla vždycky církev.

Dřívější lidi, kdy byli ještě hrdinové, drakobijci, byli plně propojeni s nebem i zemí, nerozlišovali "satana", prostě když měli dostat zabijáckou sílu, protože to tak chtěl vesmír, dostali ji a neměli z toho výčitky svědomí.

Moralizování vedoucí k disharmonii a úpadku a oslabení lidského ducha, které zařídila církev, má děsivé následky.
Z lidí jsou tupé ovce.

Dementní ovce, které NEchtějí opustit své otrocké pozice a než aby pomohli drakobijcům, raději ty, co jim přišli na pomoc, zabijí a dají se na stranu draků.
Protože to je přece konspirační teorie! Že existuje dračí NWO! Nesmysl! Dezinformace!

Kdyby se tato planeta nechala napospas přírodním zákonům, přirozená spirituální ubohá úroveň místních obyvatel by vedla jednoznačně k pádu do pekel.
Ta planeta si to ale nezaslouží a nechat něco takového dopustit by znamenalo ponořit celou naší galaxii do temnot.
Proto mise ze strany Galaktické federace a dalších sil. Již se podařilo nastavit vzestup planety, možnost pádu celého tohoto světa do pekel je zažehnán.

S čím ale nikdo už nic dělat nemůže, je s miliardami zparchantělých, znehodnocených lidí, kteří mají otrockou mentalitu a otroctví a Drakoniány hájí ze všech sil a ze všech sil jsou proti Galaktické federaci. Hlavně pánbíčkáři. Všelijaké věřící tetky otravují s Kristem a tvrdily mi, že nepotřebujeme mimozemšťany.
Tak na tohle mám poněkud jiný názor, naopak potřebujeme mimozemšťany, nepotřebujeme tetky.

Tetky totiž brutálně bagatelizují, co se tu dělo, mají pocit, že se všechno děje tak nějak samo, nemají tušení, v jakých jsme byli problémech, co jsem si užila nejen já, ale i mnoho dalších lidí na misi a že né, fakt nepomohl Ježíšek, ale Galaktická federace.
A jejich existenci masmédia a vlády pod patronací Drakoniánů ze všech sil zamlčují a jediný způsob, jak se domluvit, je telepatický kontakt.

Věřím, že tetičky jsou očkované, vlastně jim stačí vystavit své tělo velké fyzické námaze a zkolabují.


https://protiproud.info/politika/6383-vakcina-uraduje-kolaps-ockovanych-zavodniku-v-casovce-pariznice-ze-154-cyklistu-dojelo-do-cile-pouhych-59-djokovic-mel-pravdu-poskozeni-rostou-geometricky-dokdy-budou-lhat-vypinat-a-cenzurovat-co-prijde-po-ukrajine.htm




Tož tak.
Když mají lidi tak otrockou mentalitu, že raději podpoří Drakoniány, než Galaktickou federaci, raději nacistickou Ukrajinu než slovanské Rusko, raději si píchnou magnetizující sračku, než aby pochopili, že "konspirace" je jen nálepka od zlé protistrany ... nic jiného si nezaslouží.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter