Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Planetární zemské síly v současnosti
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 26.3.2022 (20:15:24)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Míra frustrace nad tím, jak špatně lidi reagují, jak je nic nezajímá, jak jsou apatičtí, jak je nic nedokáže "zvednout ze židle", jak je nezajímá Galaktická federace, jak jsou zmanipulovaní, jak jsou uvyklí na Drakoniány a jak je sami hájí a jak je obhajují ... míra tohoto všeho je daleko vyšší, než co kdo kdy čekal.

Nejdřív jsem se musela servat o svět, ale nejen hmotný, ale i duchovní a dát všanc svojí duši - bojovala jsem o vlastní spirituální existenci, o posmrtný život ... a pak zjišťuju, že lidi to za prvé nezajímá, za druhé se tomu vysmáli a za třetí se třeba nikdo jasně neozval proti Bohuně - tzn. lidem taková zrůda nevadí a teď zobou mainstream, oočkovanci.

Tady na tomto křesťansko-židovském serveru plném zla jsem se asi neměla nikdy objevit, bohužel, že je to tady taková díra, to jsem nevěděla, nikde tu není vývěsní tabule:
Určeno pro přívržence křesťanství a židovství, progresivním spirituálním tendencím vstup zakázán.

Proto jsem se již naučila lidi doopravdy nenávidět, protože taková špinavá cháska ohrozila svou existencí celou galaxii a konkrétně i moji spirituálné existenci osobně.
Takové kousky odpouštím velice nerada, takové kardinální zrady.

To, že se lidi dají k Drakoniánům proti Galaktické federaci, to doopravdy nikdo nečekal v takové míře, i GF je za hranicí deziluze - asi nikdo nesměl vidět realitu, když jsme do toho šli.
Kdo by ji viděl, zešílel by na místě, protože nebyla šance.
To, že jsme, kde jsme, je zázrak.

Zase je dobré, že už mě lidi nemůžou zklamat víc, jsou odpad, skrze můj mozek už běhá jen předrážděné zlo, protože od lidí se nejde dočkat ničeho, než zrady - až začnou umírat, bude lépe.
Nejhorší je to nevědět, že jsou to jen zrádci a zrůdy, než na tohle člověk přijde, strašně to bolí.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter