Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Planetární zemské síly v současnosti
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 26.3.2022 (20:15:24)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Jestli naše vláda udělala nehoráznou reklamu aeronetu, tak já dělám reklamu našemu propagandistovi Alexu Švamberkovi:

https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/clanek/ruska-statni-agentura-otevrene-pise-ukrajina-nesmi-existovat-40392731#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&dop_id=40392731&source=hp&seq_no=3&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz


"""
„Denacifikace je nutná, když značná část lidu, zřejmě většina, byla ovládnuta a režimem zatažena do jeho politiky, takže nefunguje hypotéza, že lidé jsou dobří a vláda špatná,“ napsal komentátor Timofej Sergejcev. Z faktu, že Ukrajinci stojí za svou vládou, vyvodil tento politechnolog a metodolog závěr, že je třeba změnit celý národ, protože „nacistickou banderovskou Ukrajinu, nepřítele Ruska a nástroj Západu, nepotřebujeme“.

Vzhledem k médiu, které text zveřejnilo, jsou komentátorovy postoje zjevně v souladu s oficiální názorovou linií Kremlu. Slovem „denacifikace” se to v něm hemží, aniž by autor pořádně objasnil, co tím má vlastně na mysli.
"""


To je pokrytectví, on Švamberk nechápe.
Tam běhají roky v rozpadlém mafiánském státě bandy hajlujících banditů s hákovým křížem a zabíjejí "Moscaly" a dělají Hilerjugent tábory pro malý haranty a on nechápe.
Aha.


Ono to tak ale asi je - to je na tom to strašidelné, že Ukrajina je skutečně semeniště anti-slovanství. Oni se totiž, protože se nachází na území bývalého Polska, zřejmě přes dějiny Polsko-litevského království, se nějak divně ztotožňují s tím, že jsou Germáni a ne Slovani. Navíc je tam ta židovská komunita, která dělá vždy pro židy, ne pro národ.

Tady je další článek:
https://protiproud.info/politika/6384-jak-je-to-doopravdy-usa-instalovaly-kyjevsky-rezim-ten-zavedl-rasove-zakony-vyrabel-biologicke-zbrane-chce-atomovou-bombu-pozval-100-000-nacku-z-celeho-sveta-zastrilet-si-na-rusy-tenhle-rezim-podporujeme.htm


"Dne 1. července 2021 prezident Zelenský, který vyzbrojil „nacionalistické“ polovojenské oddíly a odmítl plnit minské dohody, vyhlásil zákon č. 38 „O původním obyvatelstvu“. Tento zákon zaručuje výkon práv Tatarů a Karaimů (tj. Židů, kteří neuznávají Talmud), včetně práva mluvit svým jazykem, nikoli však práva Slovanů. Ti totiž neexistují. Nejsou chráněni žádným zákonem. Jsou to Untermenschen, podlidé. Bylo to poprvé po 77 letech, kdy byl na evropském kontinentu přijat rasový zákon. Říkáte si, že existují organizace na ochranu lidských práv a že musely protestovat. Ale nic. Velké ticho."


Takže Ukrajinci se skutečně zdá se jasně profilují, jako nepřátelé Slovanů a Ruska, protože se vnitřně nepovažují za Slovany.
To je ale obrovský problém, když jsou uprostřed slovanských národů, pak jsou jak hnisavý vřed.

Stalin udělal na Ukrajině příšerný hladomor v r. 1932/33, umřelo několik milionů lidí - to stačí na nenávist k Rusku.
Pak přišli SSáci a Hitler a jejich národní hnutí za osvobození postavili na spolupráci s nacisty přes toho Banderu a jeho odkaz tam teď řádí.

Takže to skutečně vypadá tak, že Ukrajinci skutečně jednotně nenávidí Rusy a nepovažují se za Slovany.
To ale Rusové musí řešit, i kdyby to byla práce bůhvíkoho - tohle nemůžou mít u svých hranic. To dá logika.

My máme Germány u hranic dlouho a jsme hlavní, první nárazník proti západu, tý nekromanský, iluminátský, anglo-saský a žiďácký hrůze.
Pokud se staneme součást toho nekropole, je náš konec.

To ale vlastizrádce Švamberk nemůže chápat.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter