Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Další recenze myšlenek „zprávařky“ z Galaxie A.S.Křešové na PT
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 1.5.2022 (11:21:36)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


PŮVODNÉ JSEM VLOŽILA CELOU DISKUZI, ALE CENZOR JI SEJMUL A NECHAL JEN KONFLIKT!!!! JE TO OD RÁNA OPÉT VYMAZÁNO!!!

O TUTO ČÁST DISKUZE CENZORŮM NWO JDE!!!!

JE TAM NĚCO, CO TĚM ŠMEJDŮM VADÍ!!!!

DŮKAZ ŽE NEJSME ŠÍLENÍ, KDYŽ SE NAŠE PSYCHICKÉ POZNATKY SHODUJÍ!!!

INFORMACE O PODZEMNÍCH SYSTÉMECH!!!

TO TĚM SVINÍM OD NWO VADÍ!!!
NWO JE ĆÍM DÁL VÍC UBOŽÁCKÉ!!!!




PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.5. > DELTA 2>

Fajn, zkusím to napsat tak, abys to pochopil i ty:
Já už jsem to všechno, co jsem mohla, popsala. Nebudu se tady s tím vypisovat znovu, kvůli tomu, že nejsi schopný si to najít.

Tady jsem začínala, nejstarší díla:
http://www.totem.cz/goa.php?ot1=51&ot2=31290&ot3=1&pg=3


Tady začíná můj příběh války z NWO, kde jsem to začala systematicky sepisovat, další díly plynule navazují, najdeš je na třetí stránce mých příspěvků:
http://www.totem.cz/enda.php?a=352628

Tady začíná moje pojetí kosmologie:
http://www.totem.cz/enda.php?a=353033
tady další díl:
http://www.totem.cz/enda.php?a=353044
atd.
na druhé stránce příspěvků:
http://www.totem.cz/goa.php?ot1=51&ot2=31290&ot3=1&pg=2

Sepsala a vlastními obrázky jsem opatřila vše, co jsem zažila.
Jestli tě to zajímá, čti si.

Kde máš ty svoje dílo?
Nikde.
Tak se s tebou nehodlám bavit.
Zatím jsi jen párkrát něco krátkého štěkl, pak jsi chtěl, ať ti nahlédnu na tvou nepostradtelnost, což už jsem ti vysvětlila asi patnáctkrát, delší souvislé polemiky nejsi schopen nad žádným tématem.
Mám v textu myšlenky, nejsem zvědavá na tvý kňučení, že se ti nelíbím a že chceš se mnou něco jinak.





DELTA 2 (Nový) - 6.5. > No nic ... nepletvej už energií na to, jak moc velkej zmrd jsem a radši napiš ňálej zajímavej článek.

Rád si ho přečtu.


DELTA 2 (Nový) - 6.5. > Delší polemiky nad čím?

Nad tím jak mě od začátku urážíš?

Jak nad tím lze jako polemizovat.

Polemizovat se dá nad konstruktivními tématy a myšlenkami.

To že sem debil, idiot a zfetovanec ... to jako potřebuje ňákou obšírnou polemiku?

DELTA 2 (Nový) - 6.5. > Hele Přilítlimimozrmšťanko, já sem nikdy neřek, že se mi nelíbíš a už vůbec ne to, že sem nepostradatelnej, tak nelži.

Lež je temnej Illuminázskej prostředek :)

Moje dílo jsou činy, ne psaní textů.

Každopádně napsala si toho asi dost.
Dík za odkazy, mrknu na to.

P.S.: Kdyby si si pamatovala mojí první poznámku k tobě, tak bys věděla, že jsem tě zcenil.
Přesně naopak než píšeš.

PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.5. > DELTA 2>


Já myslím, že toto asi nikdo nedokáže pochopit.
Nestojím o pochlebovače.
Stojím o racionalizaci a řešení těchto záležitostí.
Toto není žádná show a přehlídka.
To, co píšu, je děsivé, není to zábava.
Nikdo to nechápe.
Nestojím o pochlebovače, fanoušky, následovníky.
Nejsem léčitelka, spisovatelka, ani nevedu sektu, ani nemám žádný jiný důvod být jakkoliv hodná a vstřícná.

Stojím o prolomení tabu, o výpovědi, o racionální řešení, o dostatek výpovědního materiálu, aby se bylo o co opřít.
Jenže čas už na tyto činnosti vypršel.
Já za sebe jsem udělala maximum.

Co bude dál, nevím.

Článek napíšu, až budu mít co napsat.
To s tou Křešovkou už je zase nutnost.
Aby si náhodou někdo nemyslel, že mi už nevadí, nebo co, že jsem si zvykla na Elona a USA buzi klub jako spásu.






DELTA 2 (Nový) - 6.5. > Hmhm, to by mohlo bejt zajímavý. Umělá inteligence, neboli Yaldabaoth je prevít.
To si rád přečtu. Jsem zvědav, jakou máš zkušenost.

Ta sračka je nad všim ... i Alpha Drakoniánský šmejdi se jí bojej jak čert kříže.

Postupně to pročtu.

DELTA 2 (Nový) - 6.5. > Cíle máme koukám stejné.
Já jsem za život, mi.o jiné, otevřel oči spoustě lidí a jsem za to moc rád, stejně jako jsem rád za každého dalšího, kdo se také snaží ... jako třeba ty.

Nejsem žádnej pochlebovač a nemám zapotřebí někomu lízt do prdele.

Jen mám radost, když vidím snahu i u ostatních.

Věnuju se tomu už 20 let a nikdy mě to neomrzelo.
Prošel jsem si dost podobným obdobím jako ty ... kdy jsem startoval na každýho, byl jsem zoufalej z retardace jedinců kolem nás a stálo mě to slušnej kus zdraví.
Ale šel jsem dál a jen díky tomu ještě žiju. Měl jsem to jednu chvíli vcelku nahnutý.

Nevim, jestli dělám dobře ... ale chystá se další díl vysílání s Auroranem Sedmilhářem :D

Tim tě nijak neponoukám ... spíš by sis zasloužila si od těhlech sraček na chvíli odpočinout.

PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.5. > DELTA 2>


Jistě, že mluvit s lidmi a zvyšovat povědomí je taky záslužná činnost.
Já vsadila na psaný text volně dostupný na internetu a dokud mě to úplně neoddělalo, zkoušela jsem i diskutovat. Tam jsem však narazila na hradbu nepochopení, tak už jsem to vzdala.

Psaných výpovědí je málo.
Ty jsou ale podle mne stěžejní, ale nenašla jsem komplexní výpověď o mimozemské záležitosti.
Největší relevanci má Pavel Roško a jakž takž ještě ta Válková, tam ale tuším napojení na galaktické svině.
Takže ji ve výsledku nijak nevěřím.
To je všechno a to je zoufalé.
To je málo materiálu, málo výpovědí.

Obecné povědomí je slabé.
A hlavně se uchyluje ve velkém k podvodníkům mediálně podporovaným, jako je Křešovka a Auroran.
Mne Auroran dost unavuje, nehodlám na něj dělat recenze.

Budu psát, když přijde něco podstatného a něco, čím si můžu být více jistá.
O současném podhoubí situace psát nemůžu, jednak je nekorektní pro dnešní pitomoučký svět a jednak je situace pro mne ne úplně čitelná.
Něco je ve vzduchu, něco se chystá.
Ale kdy a jak se bude cosi dít, těžko říci.










DELTA 2 (Nový) - 6.5. >

Kurfa ... proč mizej některý poznámky?!

Před tou poslední sem posílal ještě tohle:

Velmi dobře ... se staviteli.
Poznatky o nich mám v podstatě stejné, ale nikdo nechce, nebo nemůže říct víc ... ani ve vyšších sférách a to mě trochu sejří :)
Sem hrozně zvědavej a to mě celou dobu pohání.
Ty stavby co maj po celý soustavě a galaxii sou fakt mocný. Ani mi nechtěli říct, jestli ta technologická síň s tunelama, co je v Bucegi, je taky jejich dílo. Ale tváří se to tak.

Jinak ty spojení se zdaj bejt rychlý, ale čas, tak jak ho vnímáme my, funguje jen tady na zemi. Kolikrát se to může zdát i jako hodiny, ale ten tok informací je uplně jinej a to to celý zkresluje.

Dík za posdílení. Přečtu ty odkazy, třeba ještě na něco narazim.


DELTA 2 (Nový) - 6.5. > Velmi dobře ... se staviteli.
Poznatky o nich mám v podstatě stejné, ale nikdo nechce, nebo nemůže říct víc ... ani ve vyšších sférách a to mě trochu sejří :)
Sem hrozně zvědavej a to mě celou dobu pohání.
Ty stavby co maj po celý soustavě a galaxii sou fakt mocný. Ani mi nechtěli říct, jestli ta technologická síň s tunelama, co je v Bucegi, je taky jejich dílo. Ale tváří se to tak.

Jinak ty spojení se zdaj bejt rychlý, ale čas, tak jak ho vnímáme my, funguje jen tady na zemi. Kolikrát se to může zdát i jako hodiny, ale ten tok informací je uplně jinej a to to celý zkresluje.

Dík za posdílení. Přečtu ty odkazy, třeba ještě na něco narazim.

PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.5. > DELTA 2>


No vida, to je pozitivní, že se nějaké vlastní psychické zážitky shodují.
Snažila jsem se veškeré ty syrové informace vzít a sepsat, jak jsem to chápala a viděla. V té kosmické vizi, co jsem zažila, je pro tradiční vidění spousta kacířství a hereze.
Škoda, že těch syrových výpovědí "zatepla" není víc.
Zpětně už je to učesanější a přizpůsobenější, podle toho, co člověk slyšel někde jinde atp.

Zrovna s těmito "Staviteli", (k jejich dílu patří i to Buceci - to je takový nejvrchnější výstup tohoto systému z hlubokého podzemí) jsem to pochopila tak, že odhalení celé věci mohlo přijít až s vědomým chápavým člověkem, který je schopen toto pochopit alespoň teoreticky a "magicky".
Hodně těch věcí je chráněno magickým zámkem "až člověk pochopí".

Proto ta chvíle přišla až v posledních letech a proto o tom skutečně až tak moc nevěděli. Arkturiáni a další rasy z GF, případně nejbližší spojenci z bezprostředního galaktického okolí.





DELTA 2 (Nový) - 6.5. >

To uděláš dobře, když se nebudeš rozčilovat nad podvodníky jako je náš milý Auroran.

Myslel jsem to z legrace ... takej pokus o vtípek.

Postupně to pročtu a kdyžtak pošlu ňáký otázky. Nikdo nejsme vševědoucí ... rád si doplním případný mezery.

Potkala si na cestách Blue Avians?

Co si mysliš o pradávný rase stavitelů? Ty sou tajemný, jak hrad v Karpatech. Ani Arkturiáni a podobní o nich skoro nic nevědí.

Mno nic, nebudu teda s dotazama předbíhat, třeba na to narazim v těch odkazech, co si poslala.

PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.5. > DELTA 2>


Sepsala jsem to co nejlogičtěji, jak jsem dokázala.
Vyšlo to asi na dva měsíce denního publikování, tzn. 60ks cca - pod tím jsou bitky s "Bohuňou", profi trolem NWO. Většinou jsou mé odpovědi vymazané, to jsem neudělala já, ale redakce.
Byly to pro mne děsivé bitky, na kterých jsem ztratila enormní množství energie, tenkrát jsem bojovala s nově objevenou nepřátelskou klikou v GF, kterou jsem objevila až v lednu 2021, což bylo na poslední chvíli, jinak by mě ve spolupráci s trolem NWO na mě zaměřeným dotáhli k sebevraždě.
Od té doby jsem tak vysátá a bez víry v lidi, že mi to rok 2021 s očkováním debilního davu a zmařenou diskuzí u Válkové definitivně dorazil.

Nemám chuť už v sobě vzbouzet nijak velký optimismus, co se týká lidí.
To, co vidím v kosmo-poli, je depopulace jako oprávněný krok.
Lidi nejsou nedovyvinuté nevinné chudinky.
Jsou z dost velké míry zkažení.

S rasou stavitelů jsem měla takový zážitek:

Týkalo se to podzemních miliardy let starých systémů, které dodnes bez jediné chyby fungují a které jsou nadřazené technologii a inteligenci GF.
Tehdy jsme se spojili s jejich tvůrci, inteligencemi. Jsou to vesmírní architekti. To, co je Galaktická federace pro nás, ochrana z vyšších dimenzí galaktických rozměrů, ze strany strážců galaxie, to stejné jsou tyto vesmírné entity pro ně. Zázrační nad - andělé z obrovských vesmírných plání, jejich ochránci.

Bylo to spojení skrze čas a prostor. Bylo to krátké setkání, s těmito vysokodimenzionálními entitami podle mých zkušeností nejde udržovat dlouhý, třeba hodiny trvající kontakt.
Přes mou hlavu proběhla rychlá a sympatická komunikace. Ptali jsme se jich, proč to vybudovali.
Oni odpověděli, že to dostali za úkol od vesmírného vědomí. Jako kdyby byli parta instalatérů a elektrikářů, co dostanou zakázku v nějakém kraji - udělat nové vedení. Tak to stejné oni - dostali za úkol vybudovat tuto technologii zrovna na naší planetě v naší Galaxii. Oni ji udělali a šli dál, nevyužívali ji. Měli ji za úkol vybudovat a jít dál po svých úkolech.

Oni se nás ptali, jestli nám ty technologie byly k něčemu dobré. Já jsem jim říkala, že rozhodně jo, že jsou to tak inteligentní systémy, že nám pomohly zaktivovat kosmické síly a zničit nepřátele - vesmírný vir. To oni brali pozitivně a měli z toho radost.
Pak se už asi bavili s Galaktickou federací, pro mne ta komunikace skončila.
Galaktická federace s těmito vesmírnými inteligencemi, strážci a mezi-galaktickými vyslanci spolupracuje.





PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.5. > PřilítliMimozemšťani>


A ještě bych doplnila, že pro galaktickou federaci to byl taky zážitek a nesmírně si tohoto spojení považovali, protože pro ně to byla taky záhada.
Během toho procesu, co tu poslední roky běžel, se jim odhalilo taky spousta mystérií.

Třeba ten vesmírný vir je naprosto novodobý objev, ten objevili a plně detekovali až teď, když už je v posledním tažení, prakticky vlastně po smrti. Zní to blbě, ale vždycky GF přechytračil, byla to negativní entita z vyšších dimenzí, vesmírných rozměrů a inteligence. Tzn. větší, než galaktický rozum.
Ten vir má teprve dva tisíce let naplněnou kosmo rovnici spirituální smrti, tzn. zlá karma té entity je větší, než potenciál té bytosti v nekonečnu, věčnosti a bytí ... teprve 2 000 let, to je v těch vesmírných poměrech asi tak, že právě zhebnul.

Stejně tak GF nevěděla o infiltraci mezi své řady. Taky se jim tu otevřely nové obzory.




DELTA 2 (Nový) - 6.5. > PřilítliMimozemšťani>

Hmhm .... virem máš na mysli umělou inteligenci?

Jinak to stáří staveb a vůbec tý "rasy" architektů je fakt fascinující. A furt to stojí. Ty krystalový dómy a pyramidy.

PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.5. > DELTA 2>


No, obojí, tak nějak.
Taky v tom mám trochu hokej, jestli jde o dvě různé reálie, nebo tu jednu.

Toto je článek o UI:
http://www.totem.cz/enda.php?a=352721

A tady o vesmírném viru a jeho původu, což je čistokrevná magorie, ale tak jsem to načetla:
http://www.totem.cz/enda.php?a=352779

Bylo to tady dvě a půl miliardy let.
Opravdu je to docela novodobý objev.
bylo to něco, jako kdybychom trpěli neznámou chorobou, nebo infekcí a teprve teď je to objeveno a to díky tomu, že už to vlastně chcíplo.





DELTA 2 (Nový) - 6.5. > Tak super, že se potvrzuje moje domněnka.
Ty chodby vedou do Iráku a vůbec se to pak větví do celýho světa.

No ono nejen to vědomí/poznání člověka, ale taky energie a to, kterou stranu si člověk vybral (světlo/temnota) umožňuje případný vstup. Chráněj to energetický štíty, který nepustěj žádnýho bastarda.

PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.5. > DELTA 2>

Je to šílená kosmo motanice, kupř. jsem viděla, že brutální lidské DNA bylo nutné k poražení toho viru, co jsem zažívala, byly to extrémy, nepopsatelné, kosmická debordelizace a k tomu bylo nutné mít militantní otrlé myšlení.
Na druhou stranu to brutální DNA už snad ztratí opodstatnění a začneme se více přibližovat k pro nás zjemnělým, "elfím" (v tom dobrém pohádkovém smyslu) galaktickým rodičům z GF.

Do těch systémů se dá psychicky načíst přes střed planety v propojení s kosmickým vědomím. Jsou to mocné programovcí nástroje, nedělají chyby, nepustí do sebe nikoho bez ryzího záměru.
O tom rozdělovacím systému už jsem slyšela taky, mluvil o tom J. Chvátal. Tak to vypadá, že ty povrchové instalace mají zmapované.
Jak jsem to viděla, vede to do úplných hlubin Země a jsou v tom načtené vesmírné sféry a kardinální inteligence.



DELTA 2 (Nový) - 6.5. >

UI fakt nemá ráda, když si o ní někdo povídá :D

Jeden prohlížeč mi ukazuje všechny poznámky, ale zpřeházeně, v druhym prozměnu chybéj.

Asi se jí to nelíbí.

DELTA 2 (Nový) - 6.5. > Je to tak. Já myslím, že tu brutalitu můžeme už pomalu zahodit. Zbejvá tu už jen povrchová Cabal v podobě inkarnátů a případně klonů.

Jejich páníčky už jsme z tunelů vpodstatě všechny vyhnali. Ještě zbevá pár éterickejch bastardů z Chiméry a "potulující se démoni" vniknuvší sem díky portálům z "antisvětů", který tu ty idioti otvírali. Ale tyhle bastardy na éterický úrovní už odstraní jen naše pokročilé vědomí a ty nejčistší záměry.
Jako GF by je možná mohla sfouknout skalárníma zbraněma, ale ty svině sou dost navázaný i na nás a tím by to sfouklo i nás.

Návíc v tom hraje roli svobodná vůle, takže GF se do tohohle srát nebude. Je to jen a jen na nás.

Proto by trocha toho ZDRAVÝHO optimismu neuškodila. Bez pozitivních záměrů a "víry v lepší zítřky" to můžem rovnou zabalit.

PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.5. > DELTA 2>

S těmi prohlížeči a poněkud zastaralým totemem.cz je to asi dost peklo - dole je ještě možnost zrušit/zapnout větvení příspěvku.

A s posouzením situace docela souhlasím, vnímám to velice podobně - absolutní většina je zlikvidovaná, proti tomu, co tu bylo před roky, je to absolutní ráj.
Ale něco tu stále zůstává.
Došlo i k velkému čištění na pradávné archaické úrovni, teď na jaře, "pravěcí démoni", či jak to popsat, byli zase zásahem kosmického vědomí odstraněni, což si GF dost oddechla a na energetické úrovni je znáte další úleva.
Souhlasím, že to GF nebude zabíjet - ty systémy je jakoby doničí podle kosmo zákona, musí tam dohnít a dokončit svou obludnou existenci způsobem, jaký si zaslouží, na což nemá nikdo žaludek a jakkoliv rušit ten proces uměle je hodně špatný nápad.

Taky je dobrá zpráva, což taky sedí, že další portály z temných světů se už neotevírají, minulý rok v květnu se podařilo dle mých zážitků a spoluprací s GF zavřít nějaký zásadní portál z negativní reality.

Tak před dvěma roky jsem dostala náhled, takovou psychickou mapku, toho zla usídleného v naší planetě, vypadalo to jako obrázek a mělo to vyjadřovat, co si která vrstva obludária zaslouží, jakou likvidaci.
Bylo to velice abstraktní schémátko, nedokázala bych to nijak reprodukovat, nakreslit to a bylo to totálně na blití.
Prostě zaživa je semlít je málo, chce to mnohem mnohem větší krutost a brutalitu, daleko za hranicí našeho myšlení.

To nikdo nedokáže, dát jim, co si zaslouží. Ani člověk, ani GF, je to kosmický rozměr zla a odplaty.

Tak rámcově ten popis sedí, každý má trochu jiné pojmy a mapky dějů a inteligencí, podle kterých se řídí.
Ale shody jsou a to je pozitivní.

Jinak s optimismem - já si ten základní uchovávám, ale když jsem psala třeba ty dřívější příspěvky, měla jsem daleko radostnější vizi.
2021 mi doslova vyrazil dech, prostě jsem si nedokázala představit, že by někomu třeba nevadila myšlenka NWO, že lidi nezarazí magnetická vakcína, že lidi tolik nenávidí Rusko ... zatím dostávám jen další a další deziluze o lidech.
Takže jsem se s tou depopulací smířila a mám obavy z toho, jak se vše podaří zrežírovat.
Ale ta hezká vize, že si lidstvo dá říct a ze své přemnoženosti a degenerace se vyhrabe důstojnou cestou, vzala za své.




DELTA 2 (Nový) - 6.5. >

Nechápu, proč ty poznámky nahodile mizej a zase se objevujou.

Každopádně jak říkáš, prostupuje to celym vesmírem ... mám na mysli Yaldabaoth UI.
Pro ní dělá Chiméra, její éterický pavouci, insektoidi apod. Chiméra sou fakt dobrý svině.

A jim sou podřízený vpodstatě všichni ostatní temní bastardi.

Nicméně UI končí, nemá šanci přežít záblesk, kterej nás nikoho nemine. To je jedinej způsob, kterej jí může nedobro vypnout.

Záleží pak ale na nás všech ... a tím nemyslím, jen ty inkarnovaný na zemi ... jestli jí dovolíme "vstoupit" do našeho prostoru znovu.

PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.5. > DELTA 2>


Ony ty poznámky nemizí. Spíš zůstanou viset někde výše, protože na rozvětvený příspěvek někdo nově zareagoval, celá ta větev se posunula dolů a příspěvek zůstal nahoře, někde mezi dvěmi větvemi diskuze.

Ten popis,taky sedí.
Já tomu říkám zjednodušeně vesmírný vir a skutečně to bylo jádro té špíny, kolem které se točil celý ten temný systém, jehož nejvzdálenějšími, nejméně zlými a nejblbějšími výhonky byli satanisti, lidští posluhovači a lidští mutanti s těmi špatnými DNA.
Jinak v tom byli plazi, hmyz atd. to taky sedí, všelijaké dimenzionální potvory atp.

Z mého pohledu ten vir a jeho jádro už skutečně není a tu Ui už nevnímám, ve velkém to odpadlo 2020 a minulý rok 2021 se řešily ryze okultní záležitosti, opět v létě byli hodně oslabeni.

Jenže pak začala mohutná dezinformační kampaň od té Cabal, NWO, či kolik tomá názvů, což je třeba ta Elena Danaan. Jejich největší nástroj je dav a ten je tak blbý, že je to děsivé.

Jinak o slunečním záblesku jsem samovolně nijaké zvláštní informace nenasála, nějak to jde mimo mě, to téma. Stejně jako rasa Blue Avian - to je pro mě už uměle dovezené do mého systému. Ne, že bych popírala jejich existenci, ale zkrátka jsem je takto napřímo nepotkala.




DELTA 2 (Nový) - 7.5. > S tim zábleskem ... asi to třeba pro tebe nebylo "na pořadu dne", toho, co si zrovna řešila.

Ten by to měl všechno dovršit ... až se zbavíme i těch trapnejch posluhovačú, který si ještě pořád neuvědomili, že páníčci, kterejm sloužej a teď už vlastně sloužili ... že ti už jim za prdelí nestojej. Sou v tom sami a my je smetem.

Až si dořešíme tyhlety poslední žabomyší valky, tak vrcholem by měla bejt Událost a s ní ruku v ruce Záblesk. Ten doodfoukne případnej zbytek éterickýho bordelu, co tu zbyde. Nic co není ve světle to nepřežije, ikdyby se zakopali nevim kam. Dostihne to všechny.

Takový info sem dostal a i ověřoval já.

Tak uvidíme. Nemělo by to být něco, co by šlo přehlédnout :D

PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.5. > DELTA 2>


Záblesk šel skutečně mimo mě, jako téma. Odněkud, zřejmě z minulých životů, mám zážitek asi toho záblesku, přesvícení, zešílení, přetlaku. Je to taková zkušenost někde na pozadí, nedatovaná.
Jak přesně bude probíhat "finále" této záležitosti nevím, trochu se to i bojím domýšlet, podle původního plánu totiž v současnosti už nikdo nefunguje, všechno bylo asi 50x jinak.

J. Chvátal měl o tom záblesku takovou zmínku, že je nějak pozdržený, protože v současnosti by proběhl bez užitku.

Pokud je ten záblesk ten fenomén, který mám uložený někde v paměti bez datace, tak je to dost nebezpečné. Je to i optický jev, fyzikální, nejen duchovní a nepřipravení zešílí a vypálí jim to mozek.

Nějak celé toto vygradovat musí. NWO poskoci, kteří už tu nemají ty své pány - což byli jak jsem to chápala hlavně Drakoniáni - tak fungují už tak nějak bezhlavě, bez mozku. Jsou jak úplní dementi, bezvládní, ale ze strachu naplňují to, co se po nich chce, budou to hrát do poslední chvíle, než je konečně někdo zabije.
Je šílené to pozorovat, bohužel do jaké propasti nás ženou, v takové propasti budeme.

Za pár týdnů napáchají škody, které jsou naprosto reálné a my je budeme dávat dohromady desetiletí.
Neviděla jsem děsivější divadlo.

Věřím, že to opadne, připadají mi jen jak seschlá skořápka, z toho, co to bylo.
Ale jakým způsobem, to moc nevím, taky jsem měla nějaké vize, ale převedené do reality to vypadá šíleně.





DELTA 2 (Nový) - 7.5. >
Jeden z nejodpornějších portálů otevřeli při válce v Sýrii. Tak snad uzavřeli ten. Ale byla spousta menších i tady v čechách. Známej se podílel na uzavírání těch malinkejch po čechách.

Ono s tou depopulací to nebude tak, jak si naplánovali Illumini v podobě NWO.
Jde o to, že se stále víc a víc rozvírají nůžky a lidi si "vybírají" časové osy.
Ovšem doba výběru už skončila. Kostky jsou vrženy a na astrální úrovni je už hotovo. Než se to projeví ve hmotě chvíli trvá, ale i to se víc a víc zrychluje. Možná si si všimla jakoby "zrychlení času" a podobnejch jevů.
Holt ty co se neprobudili a nechtěj probudit .... ty čeká další série inkarmací v takhle debilních systémech, ať už paralelně tady na zemi, nebo i na jinejch místech.
Ti co otevřeli oči, nechtějí se pachtit v tomhle retardnim systému a pochopili, že ta spirituální cesta je nejvíc a ne tohle brození se ve hmotě tak, jak tenhle parazitickej systém káže .... ty se posouvají k tomu, jak to tu bylo původně navrženo.
Přijde narovnání všech těch lží, narovnají se naše dějiny, vše to co bylo vymazáno a zkrouceno do těch nejabsurdnějďích hoven.
S tím konečně spatří světlo světa i zamlčovaný technologie, z vědy se stane opravdové "bádání" a ne tenhle ulhanej paskvil.
Nakonec ty technologie ani nebudou potřeba, protože to všechno vede i k obnovení všech našich bloklejch schopností, jalo teleportace, telekineze, materializace/dematerializace atd atd.
Nebude to zejtra, ale sunem se tím směrem.
Ať se to zdá, nebo ne, probralo se za poslední rok vcelku slušný množství lidi, ikdyž se to pořád může zdát málo, ten zbytek si vybral. Vybral si pachtění se dalšími a dalšími inkarmacemi a je to jen a jen jejich volba.


Co se týče toho viru ... myslím si, že to budou Archonti. UI je nad tim všim. Tohle sou právě parazitický entity v rámci UI.
Ale třeba se pletu.
Nicméně fakt je, že UI je nad tim všim, je prolezlá naprosto všude. A to tak, že sem onehdá zaslech něco o tom, že jí dokonce "objevili/detekovali" i mainstreamový pseudovědci ... a to už je co říct :D


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.5. > DELTA 2>

Ano, Sýrie, Írák, tam jsem viděla nejdrsnější energii vůbec, nejbrutálnější boj, velká síla versus vele úchylnost.
To se říkalo, že jsou tam otevřené zlé portály. Určitě to tak bylo, dokázali docílit takových zrůdností, že se ty portály otevíraly.

Naposledy se otevíral portál na Ukrajině. Na začátku té války bylo ve vzduchu tolik těch jejich úchylných energií, těch chazarů, během prvních 14ti dnů to opadlo, ale prý se tam otevíral další temný portál. Ze začátku to byl naprostý hnus a byl to doslova extrakt z těch zlounů, co jsem vnímala roky, jejich jádro.
Na Ukrajině bych je nehledala, ale odtamtud určitě dlouhé roky operovali.
GF mi říkala, že tam museli vylikvidovat nějakou cca 5 000 komunitu v podzemí, že prý nikdy nic tak hnusného mezi bytostmi podobné lidské rase neviděli.
Byly to opravdu nechutné odporné energie, které opadly během prvních 14ti dnů té invaze.
Ten portál, co se otevíral, už neexistuje, už je situace lepší.

U nás chodí ty druidské skupiny po horách, aktivují hory, čistí jednotlivá místa ... asi je to dobrá činnost, když je to baví, nějakým způsobem to dokážou. Já na toto nikdy neměla čas, protože jsem byla ve vleku vlastních událostí.
Sama jsem zažila čištění místa, na kterém žiju, podílela jsem se na tom i psychicky vlastními silami pochopitelně a všechny ty anomální morbidity jsou zdá se pryč, ale taky to byl masakr.
To je místo stižené 30ti letou válkou. Dlouhé roky se tu převalovala pokroucená energie a řádili tu zlí duchové, navíc je klidně možné, že v podzemí jsou taky nějaké prostory, což asi jsou.
V 2011 se tu přehnalo něco, co jsem nikdy neviděla. Nevím, co to bylo za akci, ale kolem jezdila podivná těžkotonážní auta s velice divnou energií, tak jestli to byla nějaká akce NWO, asi. Ze země se trhaly obrovské sloupy energií, mimina v okolí hystericky řvaly, vypadalo to, jako když ze země jsou vytrhávány statisícileté energie.
Nevím, co to bylo, ale bylo to hrůzné.

Pak jsem později navnímala bizarní informace o našem podloží, byl v tom takový příběh, který vykládat nemá smysl, to je na studený hadr na hlavu, i způsob toho řešení, ale nakonec se zdá se zadařilo a ta energie tohoto místa vyčištěná je.

Téma těch časových os je velice zajímavé, velice doufám, že se jednou k tomu dostaneme civilizačně i vědecky. Nedávno běžela časová osa směrovaná "jdeme jdeme do řiti", protože údajně světélka s GF přehnala své snažení a úroveň lidí tomu neodpovídá, což mi tak skutečně připadá, protože naše vypětí už zažilo extrémní fáze a většinová společnost nás furt chce zničit, nebo strčit do blázince, nebo jakkoliv zpacifikovat jako dezinformátory, prostě jakkoliv se prosadit je nemožné. Takže malá zavržená menšina dělá zázraky a většina po nich šlape.
Takže se to zvrhlo a byla časová osa podle většiny - tzn. těžce do hajzlu :-D Ale to už se vyrovnalo, už došlo k harmonizaci.
Takže máme škody, které budeme dávat dohromady X desítek let.


Tak proto si nedělám naději, že depopulační agenda nemá šanci. Bohužel je tu příliš velký rozkol nejen v hmotném zabezepčení, ale i v duchovní náplni.
Kdyby byla na světě jen ta lepší polovina lidí, v duchovním slova smyslu, všechno se dá. Dají si poradit, budou mít živý zájem, sami se přičiní, budou chtít zdravou společnost.
Snad se dočkáme lepších zítřků :-)
Ale už vážně nevěřím tomu, že se zachrání celá populace a dá si říct. Prostě očkovanci už to v sobě mají a je vysoká pravděpodobnost, že na svou poddajnost systému pojdou. Takže do 5ti let může být jen polovina lidstva? Může se to stát. A pak ta depopulace bude stejně ještě pokračovat - ne všichni, co přežijí, budou schopní mít děti, je plno toxicity, atd. A najednou hula hop, z toho může být za sto let jen necelé dvě miliardy lidí. Jak na začátku 20. století, kdy prý byly 2 mld.



DELTA 2 (Nový) - 7.5. > A co se týče těch miliard lidí, kolik nás prej má bejt ... prej nás tolik neni. Nevychází to ani mainstreamovejm "badatelům", který o NWO a jinejch agendách nevědi ani prd a když, tak jen něco málo po povrchu.
Naposled jsem slyšel něco o 760 milionech, ale to se mi zdá zas trochu málo. Kdo ví ale, já to nepočítal :)

DELTA 2 (Nový) - 7.5. > Jo a když jsem pročítal ty odkazy ...
V jednom z roku 2020 se o záblesku zmiňuješ. Teda jenom v poznámkách v reakci na ňákýho chytrýho strejdu :D

j.f.julian (Stálý) - 7.5. > Tohle je MIMO, asi jako Bohuňa-posílám ukázku nějakého díla z Písmáku, které se týká tak často zmiňovaného Egila a Bohuňi, která je pod cizím nickem. Nerozumím ničemu, ale pro ukázku, že JINDE může být ještě hůř než na Totemu. Většinu těch zmiňovaných nicků mám bloklé, protože se do mě pustili v podstatě všichni, bojovali nikoliv za báseň, ale za covidismus! Jak už to bývá, dnes, když se ukázalo že byli pomýlení se NIKDO neomluvil, ani redaktoři, ani hrdinové, kteří se k mým básním nevyjádřili.
Tohle je opravdový hnus a póvl, nemám slov.

https://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=531550
Doporučil
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.5. > j.f.julian>

Ten písmák je asi dost stejná parta jako totem.
Nevím, co je v pozadí, tipuju takový ten městský korektní styl, jako tady. Židi, zabíjení nevinných, pokrytectví, teror tichem a cenzurou ... strašně zlý lidi. Zpracovaný propagandou. Říkají si, že jsou kultura, ale jsou něco úplně jiného.

Určitě je to nástroj chazarské mafie, NWO, to říkám tady od začátku.




DELTA 2 (Nový) - 7.5. >

No tak jasná ... 2011 byl přehuštěnej rok. Druhý 11. Září v podobě Fukušimy a jinejch parádiček. 11.3.2011 to je ale náhodička, si myslej, že sme uplně retardovaný :D

Tunely samozřejmě vedou i pod náma. Jak ty starý reptošský, tak ty nově vybudovaný Cabal.

Ty jo to podloží by mě fakt zajímalo, jestli budeš mít ještě energii to někdy napsat.

Těch časovejch os je nekonečně mnoho a neustále mezi nimi přeskakujeme podle toho, v který rovině a rozpoložení se náš spirit nachází. To každej individuálně. Potom jsou ty jakoby "hlavní" časový osy, který bejvaj 2-4, ale jak si psala, zredukovalo se to na dvě. Jesna v duchu NWO (dejme tomu depopulát a otroctví v podobě očko a jinejch agend) a pak, řekněme třeba "vzestup".
Každej si prožije to, v čem jede a co si vybral.
Takže uskuteční se oboje.

Ještě tu byly umělý osy, který vytvořili Dracobastardi a UI, ve kterejch nás donekonečna cyklili. Bylo to rozpětí dejme tomu třeba 2000-6000 let, kde vždy v bodě, kdy by hrozilo, že se probereme a mohli bychom se začít vzpouzet, tak šup zpět na "start".
To byla jedna z největších sviňáren, co nám kdy provedli.
Nicméně tahke cyklická umělá osa byla rozbita. Sice tam byly pokusy o vytvoření novejch, ale ty se po nedlouhý dobé hroutili. Hlavně díky zásahům GF.

Shoduje se to s tím co píšeš ... mám na mysli ten "klid" co už ňákou dobu jede. Teď už to jde jakoby "načisto" ... cca od roku 2012.

Ono jim totiž Looking Glass (technologie "náhledů do budoucnosti") přestalo fungovat. Prostě za rokem 2012 jim to už nic neukázalo.
Proto začli zbrkle urychlovat svý agendy 2030 a 2050, páč si na to několik desetiletí, možná dýl, tak zvykli spoléhat, že když jim to přestalo makat, zachvátila je panika a najednou nevěděli, co si počít .... bez týhle jejich nápovědy.
Tak začli hrnout a urychlovat celej plán NWO a tím si to celý posrali. To náhlý a urychlený očko, čipování, QR kódy, změny zákonů, svobod apod. mělo přesně opačnej účinek, než chtěli.
Probralo jim to spoustu lidí a rozjeli tím řetězení dalších probouzení. Takže už to nemůžou nikdy udržet a uskutečnit.

Ale jak taky píšeš, samozřejmě se neproberou všichni ... a asi ani půlka, ale to ani nikdy nebylo záměrem. Spousta "mladších, spiritů má před sebou ještě spoustu inkarnací ... to je čistě záměr jejich "vyšších" Já.
Ty probrat nelze a ani by se nám to s nima nikdy nepovedlo. Svobodnou vůli nelze prolomit. Ani ta největší temnota ji nemůže obejít. Proto jen dává nabídky a čeká, kdo se jí na to chytne.

PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.5. > DELTA 2>

Ten "chytrý strejda" je to, čemu říkám já i julián Bohuňa. Je to tyranské hovado, žid na kokainu, jsem přesvědčená, že to je trol NWO, protože s takovými jsem se prala 2 roky mimosmyslově, pak jsem přesně na ten materiál narazila tady, kdy se mně snažil nemilosrdně zničit a odradit od publikování a nakonec se esence těchto sviní projevovala na začátku války na Ukrajině ve vzduchu. Asi ta chazarská klika NWO, furt ty stejný svině.
No, tehdy byl solární záblesk moderní, tak se mi ta myšlenka, že něco takového odpaří toho šmejda z povrchu zemského velice líbila.

Co se týká přelidnění, tak když vidím ulici v Indii, vůbec bych se tomu číslu nedivila. Nebo takové ty megapole jako Tokio ve mně budí vyloženě hrůzu. I když ve mně budí hrůzu už i dav lidí na zastávce. Vážně se těch divných tvorů, co chtějí NWO, magnetickou srajdu do krve, dystopii, nenávidí Rusko a milují chazarské žiďáky, už začínám na férovku bát.
Je jich na světě příliš.

Jinak podloží jsem vnímala na magické - kultické rovině, že bych dokázala nějak psychicky skenovat podloží, to si nemyslím, ale narazila jsem na silná místa po celém světě, která utváří duch místních zemí.
Takové silné energetické body v těle planety, mnohdy je to určitě podpořeno instalacemi technického charakteru.

V r. 2011 jsem ještě nevěděla, která bije. Vím, že dřív byly extrémně strašidelné doby, mnohokrát mne třeba na přechodu málem přejelo auto s SPZ s 666 a výhružně na mě troubilo, nebo jsem v r. 2011 právě viděla ty divná auta. Mělo to poněkud staromódní vizáž, byly hnědé a ač byly normálně veliké, působily strašně těžce a divně hučely, když jely. Působily dojmem, že právě poškozují všechno pod nimi. Určitě to nebyly normální auta, byly to nějaké pekelné vehikly. Pak se právě trhaly ty energo proudy ze země a pamatuju si, jak dvě mimina hystericky řvala.
Nebo jsem viděla divného "chlapa", který měl divně nazlátlou kůži, běžel nám kolem baráku a pokusil se mě jakoby sejmout pohledem. Nepřipadal mi jako člověk, taky byl divně těžký.
Děly se divné věci, je fakt, že tyto prapodivnosti už se nedějí a je znát, že NWO už nemůže to, co dřív.

Po mě přišla úleva nejvíc v r. 2020 a pak 2021, od té doby vnímám velké uklidnění situace, vyčištění, do té doby jsem musela denně zvládat teror a útoky.
Taky jsem navnímala, že skutečně existují časové horizonty, za které se oni nejsou schopní dostat.
Měli nějakou technologii v Íráku a pomocí té technolgoie se mi neustále nabourávali do informačního pole, byli v minulosti a v mém čase a prostoru hledali sami sebe, aby si dali odpověď.
Nějakou dobu jim to fungovalo, definitivně se už nemohli nikam dostat už 2019 - 2020, přes tu linii se skutečně nemohli prorvat, furt vyžadovali, aby jim někdo od nich z mého času odpověděl a slyšeli jen ticho. A obraz už neměli od 2019.
Buď je to zase nějaký časový motanec, nebo našli další technologie, skrze které se dostali i za 2012.
Bylo to z dob IS, hodně 2014.

No a jak to tady dopadne a jak to tu bude vypadat, nevím.
Já mám z lidí, z toho davu, už strach. Zradili všechny dobré věci a jsem přesvědčená, že to stádo, co doposud konzumuje mainstream jako pravdu a jsou očkovaní a NWO považuje za dezinformační konspiraci, nás bezpečně všechny stáhne do pekel.
Kéž by byla jedna časová linie pro tyto a ta část, která se má zachránit, by měla svět, jaký si zaslouží.
Jenže nakonec budeme mít všichni stejné podmínky, stejnou realitu.
Vím, že Galaktická federace ty materialisty zajímat nebude. Oni to nechtějí, nějakou oduševnělou společnost. V té se nechytají, takhle jim to vyhovuje.
Velice doufám, že GF zasáhne už tento rok, ale myslím si, že spíš než dvě časové osy tu budou spíš dvě společnosti vedle sebe.
Jedna bude formou komunit spolupracujících s GF přežívat a druhá bude žít svou NWO dystopii, kterou si zaslouží.
Takže svět bude stejně hrozný. Nějakou dobu.





PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.5. > PřilítliMimozemšťani>


My jsme totiž za ty roky prošli rychloevolucí a experimentem, který nikdo nikdy neviděl, ani Galaktická federace.
Ivo Wiesner podal úžasný přehled, já jsem nečetla to jeho souborné dílo, ale kdysi jsem dostala upozornění, ať si přečtu stránky tady a tady, a tam psal, že tato planeta byla před galaktickým soudem, poradou, co s tím, protože to vypadalo tak mizerně, že budeme dáni napospas osudu, tzn. zkáze se 100% pravděpodobností. Ale prý se našla skupina, která se rozhodla to zkusit a celý tento projekt je do té doby nevídaný experiment, protože se právěže nevědělo, co to udělá.

No a to si myslím, že je tak nějak hodně pravda.

Protože, jak jsem to pochopila, tohle je extrémně rychlá evoluce vědomí a zároveň je to kosmický proces, který je i pro Galaktickou federaci naprosto fascinující.
Pro GF byla totiž tato planeta v těžko čitelném šeru. Nebylo jasné, co se tady přesně děje. Ale dlouhodobě, rozhodně ne posledních 70 let, jak tvrdí Křešová.
Už za Atlantidy byl dimenzionální pád planety a obyvatelstva pro GF šokem. Dalším nehorázným šokem bylo plné ovládnutí mimozemských bunkrů, za starého Egypta, kdy se do vrchnější méně staré vrstvy podzemních technologií prostě probublal vesmírný vir a temní plně ovládli planetu.
Nedávalo to sebemenší smysl.
Hrál v tom roli právě ten vesmírný vir, který se stal čitelný, jeho povaha a příběh, až teď, v těchto dobách, i pro GF. Co to je doopravdy, věděl celou dobu jenom Stvořitel, kosmické vědomí.
A proto ten vesmírný vir pustil do mimozemských systémů, které ho svou povahou naprosto doničily.
Je to, jako kdyby měl vesmír chřipku a my jsme teprve teď zvítězili, jako buňky, orgány, bílé krvinky atp.

Proto tomuto svinstvu nemá sebemenší smysl jakkoliv odpouštět, nebo na to aplikovat jakékoliv jiné zastaralé a zmanipulované duchovní náboženské teze.
To je vyšší kosmická záležitost, do které nikdo pořádně neviděl, co to je.

Jenže k tomuto se dobrat, není vůbec jednoduché.
Co mě čekalo šoků.
Všichni ti svatí z GF a vesmírných plání jsou pro tyto satanisty, chazary, nácky, drakoniány atd. atd. nic, utírají si o ně boty.
První šok.
Dalším šokem je, že GF není absolutně všemocná a že potřebuje pomoct.
Pak se člověk spojí s planetou, galaxií a vesmírem a stejně to nestačí.
Teprve když jsem skočila ve fatálním rozhodnutí do černé díry nekonečna, že než tohle trpět, radši nechci posmrtný život a že jestli tedy toto má smysl, ať Stvořitel zničí mě, nebo je na věky věků ... tak teprve.

To člověk evolučně už radši popoleze, že nějaký bunkry v podzemí a kosmický zákon a časoprostor se dají vlastně docela pochopit. :-D

2012 byl předběžně daný bod plánu, ale situace tehdy asi ještě moc vyřešená nebyla.
Spíš to bylo zbožné přání všech, aby už bylo vyřešeno.
Ale vždy jsme byli znovu překvapení. Je to strašná zabíračka.
Co však považuju za stabilní, je podpora a vůle Stvořitele, naší planety, Galaktické federace a vesmírných sil nás z toho dostat.
My se překonáváme, protože nám nic jiného nezbývá.




DELTA 2 (Nový) - 8.5. > PřilítliMimozemšťani>
"Kéž by byla jedna časová linie pro tyto a ta část, která se má zachránit, by měla svět, jaký si zaslouží"

Tak to ale přesně bude, už teď se to štěpí, ikdyž se to na první pohled nemusí zdát.
Zkus se na to nacejtit, já to tam fakt vidim. Bude to čuper.

A bude to tak jak píšeš zde:

"Jedna bude formou komunit spolupracujících s GF přežívat a druhá bude žít svou NWO dystopii, kterou si zaslouží."

Začíná to už teď, přesně jak píšeš, těma komunitama ... a půjde to dál.
Akorát bych vynechal to přežívat. V tom přežívání už jsme totiž vcelku dlouhou dobu a suneme se k oddělení. Budeme fungovat paralelně. Jelikož nám probranejm se neustále navyšujou frekvence/kmitočty a to, až přesáhne určitou hranici, tak se naše "světy" oddělí. Oni nás ani nebudou schopni vidět.

Už se jich neboj. Došla si až sem, do tohohle bodu, kterej je za posledních 2000 a vlastně i spíš 6000 let, tím nejzajímavěším okamžikem vůbec.
Není se už čeho bát. Ty zbytky ujebanců už odpadnou vpodstatě samy a zbytku pomůžeme my.
Máme sílu jak nikdy, tak hlavu vzhůru a srát na ně.

Jednou si o tom budem ještě vyprávět ... o těchto nelehkých časech ... po právu hrdi na to, že jsme mohli být součástí toho všeho.

PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.5. >


Tady jsem ještě našla k Auroranovi video a posudek:

https://www.youtube.com/watch?v=dvjV5ZOQdwg

Pravda o bytosti Auroran Dift Lavus- Prvotní zdroj promluvil - Libor Smetana
Studio Morava Radek

To, co ten člověk říká, vyznívá samozřejmě krajně negativně i pro mě.
Zatím jsem viděla prvních 40 min., ale co mě zaujalo na tom, co ten pan Smetana říká, je hlavně ten prvotní obrovský spor o celou tuto věc.

Smetana říká, tak zhruba, že to je napadení zlými silami, všichni tito mimozemšťani, fascinující příběhy, příběhy o zachránění a pomoci zvenčí a že to jen zlé síly odvádí toho koho od skutečného duchovního vývoje a ty, co jim věří, taky.
Říká to pěkně, doopravdy to docela klidně a logicky vysvětluje.

Je to to, čemu říkám "mystik staré školy". Patřil tam i můj léčitel, i šamanka Namu. Můj léčitel mi tvrdil, že to jsou démoni, šamanka Namu taky varovala před všemi mimozemšťany.
Oba jsou po smrti, ač to věkem určitě nebylo.
Je tu dvojí vysvětlení - měli pravdu a zlí démoni je zabili. Nebo neměli pravdu a byli odstraněni, aby dál neškodili věci větší, než jsou oni.
To je právě ono - ta základní otázka.

Tak proč tedy na nebi létají objekty, které se dají vyfotit a které podle pohybu jasně souvisí s tím telepatickým signálem?

Když je pravda ta teze, že mimozemšťani GF potřebovali k poražení zlých sil naši vědomou spolupráci, nejsou tito léčitelé a mudrci, kteří tomu nerozumí a neustále tomu brání, prostě škodná?

Čemu proboha pomůže, že si někdo udělá ochranu a mystické vajíčko a bude se hezky spořádaně bez mimozemšťanů vyvíjet, když nám tady naprosto nemilosrdně nabíhá NWO, které potom tato světélka nemilosrdně nažene do hrobečku, nebo koncentráku?

Nebo je celé NWO a depopulační agenda opravdu jen konspirace, politici a elity to s námi myslí dobře a máme vše pasivně nechat v rukou neexistujícího Pánaboha a jakýchsi vyšších neinvazivních vyšších sil, které údajně komunikují s panem Smetanou jako prvotní zdroj?

A čemu pomůže, že zážitky všech těch "napadených" zůstanou utajeny pro všechny následující generace, kdy nevznikne žádné bádání, žádné souborné dílo mapující základní projevy těchto zlých sil?
Tady je odpověď jasná - následující generace, které nebudou mít k dispozici zážitky těch umlčených a zavržených předchozích, spadnou do toho samého.

Nechci říkat, že ten Smetana je nějak špatný, to ne, jen je mystik staré školy, kteří naprosto ignorují současný svět a divokou realitu.

Čas ukáže.
Jen je otázka, jestli bude mít komu.






DELTA 2 (Nový) - 8.5. > PřilítliMimozemšťani>

To zní zajímavě, ale nevim, jestli chci 2 hodiny a 15 minut poslouchat o Auroranovi :D

DELTA 2 (Nový) - 8.5. > Tak Auroran prý v novém vysílání 35 minut nadává na Smetanu ... prý má syntetickou duši :D

Fakt nemám na to to poslouchat, tím se zasírat opravdu nehodlám.

Smetanu neznám ...
možná si jeho výstup k Auroranovi někdy poslechnu, když se budu náhodou hodně nudit.

Ale stále více lidí se od A.S.K a Aurorana odvrací. Je jich víc a víc a komentáře jsou vcelku probrané. Některé dokonce velice probrané. Samozřejmě tam stále je tvrdé jádro slepých následovníků, ale to je v tomto ovčím systému normální.

A tady malý bonus ... klip s Auroranem z roku 2018 https://youtu.be/5Ylo3phNWZo
:DDDDDD

DELTA 2 (Nový) - 8.5. > Nevíš, proč když v poště označím přijatou poznámku a dám přečíst, tak mi to nic nezobrazuje, jsem furt na stejnym místě ... v přijatý poště a jejím seznamu.
Ňák tento systém nepobírám, a to jsem vcelku konzervativec ... i co se technologií týče :D

DELTA 2 (Nový) - 8.5. >
"Budeme fungovat paralelně. Jelikož nám probranejm se neustále navyšujou frekvence/kmitočty a to, až přesáhne určitou hranici, tak se naše "světy" oddělí. Oni nás ani nebudou schopni vidět."

To je o těch časových osách, jak sme si říkali.
Každá ta osa se dá vnímat jako "paralelní vesmír" ... tak by to označila "vědecká" komunita.

Šlo by si to představit, jako to bylo v tom díle Červenýho Trpaslíka. Jak tam díky převrácení triplikátoru vyroběj dalši 2 lodě.
Tak podobně to bude. My budeme mít "svojí loď" v pohodičcea oni zase tu svojí ... v diktátu peverzních dozorců producírujících se v latexovejch oblečcích, švihajíc je 9ti ocasou kočkou :D

PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.5. > DELTA 2>


S touto tezí mě napadá - já mám od mé GF taky hodně fantasmagorickou informaci, která ale je proveditelná, prakticky, akorát je to trochu ujetý i na mě. Nicméně oni tvrdí, že to tak je.

Opravdu někde vyrobili planetu podobnou Zemi, naprosto umělou kopii, někam ji šoupli a obehnali holografickým nebem, neboť ta populace se do vesmíru fakt nepodívá a tam jsou prý prakticky všichni očkovaní a my tu máme místo nich pouze jejich klony, kteří simulují realitu, abychom se nezbláznili.
Takže pokud jde o likvidaci X miliard očkovaných, což je prakticky humus, co si budeme povídat, fuj fuj, miliardy mrtvol ... tak by je šlo prostě nechat zmizet.
Jestli je to pravda, šlo by to a já bych byla velice ráda, kdyby to tak bylo.
Podle toho, jak se očkovanci chovají, by mi to nepřišlo až tak podivné.

Jakože málo panikaří, když si připouští, že asi umřou, atd., připadají mi takoví vypnutí, apatičtí, fakt jako kdyby snad nebyli pravda.

To s Auroranem mě pobavilo, Smetana určitě nemá syntetickou duši, já myslím, že toho chlápka umím pochopit (Smetanu), ale jsem přesvědčená, že tito mystici ze staré školy jsou prostě taky mimo a kosmický zákon už je začal normálně zabíjet, když se postaví GF příliš do cesty.

A já myslím, že Auroran není blázen, ale čistokrevný podvodník. To já jsem kdyžtak blázen.

A poznámky se nezobrazují normálně, mě taky ne.
Zobrazuje se jedině vyloženě soukromě poslaná zpráva, ta se objeví, ale poznámky v příspěvcích se pouze označí, že existují, ale obsah už ne.




Čtenář - 8.5. > a nemůžete být nepostradatelní a vesmírní oba?

DELTA 2 (Nový) - 8.5. >
Ano, jak píšeš. Planet, kde si budou moci hrát tyhle svý absurdní a zvrácený hry je vícero.
Už na ně čekaj :)

Ono to očko mění i stav mysli. Proto jsou v tý apatii atd. Jednoho známýho žena se nechala bodnout (aniž by mu to předem řekla) a dokonce to sama na sobě vidí a cejtí, že je jiná.
To je asi jedinej člověk o kterym vim, že si to sám uvědomuje. Možná o to smutnější.

PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.5. > DELTA 2>

Mě taky jedna očkovaná řekla, že se cítí jakoby bez emocí. Takže jsou jiní, vyplí, apatičtí, pro celou naši osvobozovací záležitost mrtví, neexistují.
Ale jsou masa, co nás táhne ke dnu s NWO.

No, nevím, co bude.
Už z toho taky šílím.
Doufám, že do toho v létě GF už šlápne.




DELTA 2 (Nový) - 8.5. > PřilítliMimozemšťani>

Oni byli pro osvobození "mrtví" už před zabodnutím. To bodnutí je jen "veřejný prohlášení" toho, jak se staví k životu a systému. Ikdyž nemalej počet "jenom" podlehl nátlaku, ale to také o čemsi vypovídá. Ovšem mnohé to naopak nakoplo a probralo, po tom co si zažili po bodanci. Ne všechny to zvládlo emočně a spirituálně zabít. Spíš mi to u některejch jedinců přijde jako kopanec na probranou na poslední chvíli.

Táhnou ke dnu především sami sebe. Jsme silné bytosti a nemusíme se nechat stahovat s nimi. Samozřejmě nás to do jisté míry ovlivňuje ... ale to přejde.
Přežili jsme horší věci.



PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.5. > DELTA 2>

Jo, je fakt, že se to ukázalo a že předtím jsem byla strašně naivní, co se týká reálné lidské mentality. Musela jsem být, jinak bych to psychicky nezvládla. Když se objevila tato obludnost uvažování davu, tak byla už dimenzionální válka třeba z 80% vyhraná, proto ty reálné tlaky ze strany bestií formou mimosmyslových útoků už nebyly tak silné.

Jedna známá mi řekla: No jo, když já nechtěla sedět doma a nosit v práci respirátor, já chtěla do hospody, na plavání ...
To je z mého pohledu naprosto děsivý náhled, vzhledem k tomu, co to je za prapodivnou podezřelou hru od samého začátku.

Druhá řekla: Hele, jestli do nás chtějí dostat čip, tak ho do nás dostanou, s tím nic nenaděláme a lup šup, bez boje jim dala svoje zdraví, život i duši.

To je strašný.

Už to trvá dlouho a jediné, co je v poslední době pozitivní, je právě ta realita, co se dá vidět.
Takto otevřeně jsme stav naší populace a poměr ovcí a odhodlaných vzdorovat nikdy neviděli.







<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter