Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pokud si chtějí srdíčkářský ***!! a náboženský ***!!! ... SPRAVIT KARMU
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 2.2.2022 (22:17:22)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.5.2022 > Kikimora> 

Jo, co se týká cynismu, tak jsem zažila "kosmický cynismus", což je právě ta nekorektnost, kterou se tu projevoval kosmický zákon. S Ďáblem jsme políbíli USA a obětovali je na oltář, aby mohl být nový věk, plánovali hurikány, které se pak staly a mělo to své oběti. Byla to velice zvláštní kosmická matematika. Většinový problém, který v tom byl, bylo nechat se vyhasnout v hněvu, přestat být tak radikální.
Vždy to bylo málo, my se lekali, jak jsme opovážliví a přitom to chtělo víc a víc, doslova jim šlápnout do držky.
Když se ještě v časoprostorových prolukách stává, že mám "tu čest" mluvit s vesmírným virem, vím, že mě vždycky udolá, že se s ním cicmám, pak do toho vstoupí Stvořitel a kosmické vědomí tu entitu nehorázně seřve a zachází s ním tak, jak toho my nejsme schopní.
Jinak, co se týká této části populace, která aspoň ví, že je to blbě, tak buď jsou určeni pro budoucnost, do klidnějších časů, aby mohli začít tvořit nový svět, nebo jsou slabí.
Slabí v tom smyslu, že mlčí a nemají sebemenší odvahu něco měnit a nikdy jiní nebudou, vždy budou jen pozorovat a dělat si vlastní úsudek, ale nebudou zasahovat. Jsou tu na zkušené.
Přehluší je nová generace vývoje, další generace.
Může se stát, že přistane GF a tato opatrná mlčící generace už nikhoho nebude zajímat.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter