Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 2.5.
Zikmund
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Válka proti NWO dnešních dnů
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 15.5.2022 (11:25:00)


 Kikimora (Občasný) - 19.5.2022 > DELTA 2> Jsi měl pobavil :D Ten jeho zpěv ala TV Šlágr, je to uplně směšný, fakt mi to hlava nebere. A Andrea ať má jakékoli vysílání tak tam strčí na začátku tu jeho odrhovačku ala Duo Yammaha, culí se tam jak puberťačka. Ve vysílání řiká, že nebude mluvit o tom uzdravení jejího zetě, že se před nim stydí!!!! A on jí pobízí, že v pohodě,že má stejně seklý obraz a nevidí ji, ať to řekne. Pokládali tomu člověku ruku na korunní čakru, jako to dělají Jehovisti často při křtu. Mě tohle hlava nebere, fakt. Nejsem to schopná pochopit, že lidi tak jednoduše zblbnou. Já ve vysílání slyšela jak jí řiká, no to jsi pitomá...ale pak jsme se dozvěděla, že jí zařadil do "rodu Pitema":-)) Vždyť on se tim lidem vysmívá. Ty názvy rodů jsou snůška keců. Ona mu řiká, ve vysílání jestli neni nějaká vadná a on jí odpoví, že ne, že je z hoooodně vysokého rodu. No a dílo dokonáno, je jak démon, dá ti co si přeješ. A lidé si přejí být neobyčejní, protože obyčejnost je asi pro ně sprosté slovo.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kikimora
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter