Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace a vesmírný vir
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 26.5.2022 (04:06:15)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Celý pan Slováček má zdá se v šikaně a brutálních jevech na totemu prsty hodně.
Je vysoce pravděpodobné, že je jeden z těch trolů, jejichž sadismus a úchylnost přesáhly všechny meze.
Je to nejhorší lidská špína.

Když tady řádily ty anonymy, co terorizovaly juliána, dělal tady lynčovací nábor s těmito slovy:


" Proč se tu necháte terorizovat od toho důchodcovského kripla z Ořechovky, Totemáci? -Má prý 65 -ale rozum tak tak na 12. A zhoršuje se to.
Kdo s tím chcete něco udělat, napište návrhy na slovacek.petricek@gmail.com. Petr S."

Tý zrůdě Slováčkovi nevadily ty anonymy, protože byl zřejmě jeden z nich, ne, jemu vadil julián a já.
Nakonec za ty židy, které mě teprve naučil nenávidět, udal mě.
Od té doby sionistické chazarské svině nenávidím absolutně a doufám, že se jich jednou tento svět definitivně zbaví.

A jakmile se o panu Slováčkovi začne, okaamžitě se vyvalí "staré známé" jevy, grafické rozjebávání příspěvků, vytváření fake identit uživatelů a to vše se srdečnou podporou redakce.
Totem.cz a Slováček slouží NWO.
Tyto skutky budou jednou řádně souzeny.
Já mám zničenou diskuzi a jede se dál. Pan Slováček je určitě spokojený, zrůdičky od NWO vyhrály, jupíííí.
Fakt už mě to tady přestává bavit, když jsem konečně docílila diskuze, tak to stejně tito zmrdi zničí.
A v lidech je vlastní vůle bojovat o veřejný prostor málo, takže stačí zatleskat a vše je zničeno.






<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter