Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
TERPENTINO parafín z kolekce dekonfezančná komora
Autor: Methodik (Občasný) - publikováno 15.7.2022 (18:02:57)


 Palach (Občasný) - 16.7.2022 > PřilítliMimozemšťani> jako vždycky jsi mimo! Julián nemá zapotřebí mít víc nicků, když takovou blbost dokážeš napsat, tak tě nemá cenu brát vážně!
A mýlíš se i v tom druhém, ten slovenskej zmrd si nevytvořil nový nicky, což julián avizuje už roky, on si vyhlídne původní nicky, který už nejsou aktivní, jako žažu a další a pod jejich ORIGINÁLNÍMI nicky jede ty sračky, což znamená, že to je někdo kdo má přístup k heslům atd. což zase znamená že zneužívá důvěrná data a jestli se nepletu, tak to je trestné a na kriminál!

Mimo jiné už zneužil i juliánův nick a jak psal julián , ten Mirek nebo jak se jmenuje redaktor, juliánovi psal, že to neni možný, že je to jiný, ale NEBYLO, prostě slaboduchá výmluva! Buď je to ten Mirek nebo spíš ten Egil a nebo se kryjou navzájem!

Prostě tady to je o hovně, do toho ty, s těmi teoriemi a sprostotou o juliánovi jsi vlastně úplně stejná a to není první tvůj útok na juliána, kterýmu nesaháš ani po koule svým uměním!
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Palach
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter