Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Lidská vůle a dimenzionální události
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 12.8.2022 (18:21:19)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.8.2022 > Kikimora> 

Jo, taky mě to napadlo, s tím pojmem "mystik staré školy", ale nakonec se takto mohl definovat i sám, protože se vymezoval proti "modernímu" duchovnu, což je právě ten neuvěřitelně komerční škvár, který devalvuje cokoliv.
On se jednou vyjadřoval ke Křešové a její Galaktické federaci Světů, že to sice je reálná organizace, ale že to jsou SSáci.
Což je pravda, GFS je SS. No ale vedle těchto sviní, kteří si vzali výsledky práce GF a na jejich jméno nalili esesáckou špínu, je právě reálná Galaktická federace a to mám pocit Smetana nijak neuznává.
On pořád tvrdí, že má nějaké zaručeně světelné spojení a já v jeho rozdělování řekla bych spadám mezi falešné proroky.
On zastává postoje, které nijak neřeší mimozemšťany, takovou tu evropskou mystiku posledního století, jako je ten Bardon atp.
Je to určitě daleko kvalitnější, než co produkují všechny ty paninky, co se navlíkly do batiky a i kdyby byly předtím celý život svině, až by jeden brečel, najednou jsou z nich světelní pracovníci.

Ale taky s ním nesouhlasím úplně. Z mého pohledu je v duchovnu vše do této doby zabarveno falešnými mentálními mapami, hlavně teze o tzv. "samsáře", jako pojímání této planety jako školy, kde se máme něco učit od pokleslých forem života a zbytečný důraz na absolutně nemístnou pokoru a také fakt, že jakkoliv to naprosto vynechává a nijak nereflektuje přítomnost mimozemských civilizací.

A mám zkušenosti s těmito mystiky staré školy, že jsou dost proti mimozemšťanům. Ale nijak zle jim to nevyčítám, že bych je kvůli tomu vyloženě nesnášela, ovšem byla jsem svědkem ve dvou případech - můj léčitel a Namu, že když se vyhranili tak nebezpečně, že to odskákali, zaplatili životem.
Což mi dává dost jistotu, že se staví na odpor pravdě, protože pochybuju, že by je vyšší síly nechaly zabít, kdyby měli pravdu.

Ale je dobře, že kritizuje ty ezo-bludičky.
Vážně už mě sere, jak jsou všichni 5D a každý je "světelný pracovník".
Je to devalvace, to, co se děje, je skutečnost a místo jakékoliv snahy pochopit realitu, rozvíjet to téma, jak spirituality, tak mimozemšťanů, doopravdy, do hloubky, tak aby to mělo doopravdy nějakou úroveň, tak všichni blbnou s krystálkama a kyvadlem a místo pokrokového hnutí máme směšný a nízký business.

Inu, snad i přesto se ledy pohnou.
Pokud bude to další emancipační vesmírné záření pokračovat, tak by to mělo mít na lidi vliv.
Pořád máme neočkovanou třetinu populace, i kdyby byli očkovanci už zavření, třetina, která by transformovala svoje vnitřní psychické prostředí, by byla znát.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter