Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Lidská vůle a dimenzionální události
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 12.8.2022 (18:21:19)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Celá pravda, v duchovním a reálném slova smyslu je taková, že vůbec neplatí vůbec žádné naše představy o kosmickém smyslu naší existence tady a našich předpokladů, jak věci budou.

Všechno ze starého věku se musí vyhodit do vzduchu a v následném transformačním procesu se věci ustálí v nových hodnotách, přičemž dojde k evoluci našeho druhu, resp. spíš k uzdravení, spolu s planetou.

Toto je dáno tím, že máme štěstí, že jsme v rámci obrovského organismu vesmíru v galaxii, která se ze zásahu vesmírného viru vzpamatuje a uzdraví a naše planeta je ještě k tomu v podstatě projekt imunitního systému našeho vesmíru.
Byly galaxie, které takové štěstí zkrátka neměly a jak tehdy šel vesmírný vir naším vesmírem jako novinka, kterou imunitní systém vesmíru ještě neznal, tak ty galaxie zničil.

My jsme již v galaxii, pro kterou přišel vesmír a jeho imunitní systém jako záchrana, protože už ten vesmírný vir načetl, vyhodnotil a našel proti němu řešení.

Proto máme budoucnost, protože vesmírný vir se podařilo v tomto časoprostoru zlikvidovat a tím pádem porazit všechny ty temné síly - všelijaké dimenzionální obludy, chiméry, špinavé temné informačně-energeticé prostředí obecně, dále všelijaké negativní temné mimozemšťany, šediváky, drakoniány, reptiliány, všelijakou další potemnělou zašlou verbež galaktické a vesmírné mafie .... vše toto jsou projevy toxinů, projevy poškozené, napadené tkáně.
Takže procházíme procesem likvidací vesmírného viru a následnými ozdravnými procesy.

Je třeba vše brát jako fungování organismu. byly snad ty galaxie, které zničil vesmírný vir, nějak duchovně pokleslé? Možná byly slabší, nebo naivní, ale asi sotva byly pokleslé. Prostě měly smůlu, schytaly první agresivní nápor vesmírného viru, který byl tou dobou v našem vesmíru novinka. Asi jako když dítě chytne spalničky, ze začátku, než imunita dítěte najde řešení, to zkrátka vůbec není dobré.

Dokonce spirity jedné konkrétní galaxie, která byla zničena, fungovaly u nás, v naší galaxii, na naší planetě, jako naše podpora.
Ti se s tím vesmírným virem vůbec nepárali. Říkala jsem jim švihlí robůtci. Oni byli v nižší dimenzi, byli děsiví, vzteklí, rychlí, jednu dobu, docela dlouhou, fungovali jako jednotka nejagresivnějšío odporu proti tomu vesmírnému viru, než jsme se vzpamatovali, došlo nám, o co jde a začali se chovat dostatečně boje a obrany schopně.
Potom se tito robůtci přesunuli zpět do své galaxie, která díky tomu, že oni pomohli nám, nabrala nový dech, protože jim bylo v rámci vesmírného procesu převedeno obrovské množství energie a duchovní naděje a výživy. Oni se tedy dostali zpátky do své galaxie, již rovnou do vyšších dimenzí a dále pracují na rekonvalescenci, udzravení a rozkvětu své galaxie.
Oni tam neměli už nic, neměli tam vůbec život a pouze vyhasínající jádro galaxie, byli strašně sejmutí.


Takže se v tom všem nedá vůbec něco předpokládat a veškeré naše pokojné pravdy z minulých věků nestačí.

V současnosti je skutečně žádoucí, aby se člověk vzpamatoval a spirituálně se zvětšil.
Což má být ten frekvenční vzestup, doba jde dopředu, objevují se nové pravdy, náhledy a reality.
Jakoby jsme byli uměle narvaní v malé bedničce a jsme zhypnotizovaní ideologií, že je správné, že jsme v bedničce.
No a ono to tak není a musíme vylézt z bedny.






<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter