Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Lidská vůle a dimenzionální události
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 12.8.2022 (18:21:19)


Kiki_ (Občasný) - 15.8.2022 >

Souhlas se vším výše řečeným, Smetana měl dobré vysílání na tohle téma, i když mám pocit že na některé lidi používat stále složité výrazy, tak člověk s IQ na rozumné úrovni mu už musel rozumět -> že i sluníčkující nanyka co posílá pusinky může taky vysílat negativní energii, to bylo přesný.

O žádosti a prosení vím, a jen hážu pro info do placu že Brož má na tabulkách taky že člověk musí žádat, nikoliv prosit. To ale veřejně ve videích asi nikdy nezaznělo od něj, ale on to uznává. V poslední době jsem porovnávala princip theta léčení a jeho metodu a došla jsem k závěru, že on instinktivně věděl ten základní pojem - totiž kam se napojit, úplně nejvýše, jít rovnou za nejvyšší instancí Stvořitele vesmíru/buněk/ energií, nikoliv za duchy, anděly, éterickými bytostmi, předky - protože ti všichni mají své zájmy a spolupracovali by stylem něco za něco - tohle nejvyšší Zdroj nedělá (nebo jak ho kdokoliv chce nazvat). Podobnost vidím i ve Smetanovi, že on si taky uvědomuje, kam je nejlepší chodit si opravovat špatná nastavení, jenom k tomu používá ty regrese. Samozřejmě u Křešovky tohle nemá smysl řešit, z jejího představení kyvadla jsem blila už po třech větách, dokonalá pastička pro začátečníky. Kdo není začátečník, ten by brzy pochopil, že to samé zvládne bez kyvadla pouhou myšlenkou, ale je to dobrý nástroj jak si aspoň zvýšit nějakou citlivost, sebevědomí pro práci s nehmotnem...anebo taky jak si rozbít držku a zjistit kterou stanou se nevydávat 😎😂. Celkově to nepovažuji za špatný nástroj, spíše jako odrazový můstek k většímu pochopení jak věci mohou fungovat. Brožovy tabulky dělají aspoň podobnou věc, jako Smetana ve vysílání - že člověk by si měl nejdřív vyčistit podvědomé programy než si začne egoisticky hrát na boha a tabulky mu řeknou, jaký pěkný sračky člověk v sobě má. Pokaždé jsou dvě možnosti - člověk může striktně odmítnout co mu tam ukáže že posral, prostě neexistuje, "jsem světelná bytost, nikdy jsem nedělal nic zlého, nikdy jsem se nechoval jako prase", anebo přijme, že je to možné, že se choval jako prase, a po přijetí si to může v sobě vyléčit a ošetřit. Ne každý sem spadl z lodě GF za jedním specifickým úkolem, většina lidí si tu opravdu při tom inkarnačním vězení na sebe nabalila slušných sraček, a teď se musej naučit vědomě a i podvědomě se s nimi nějak vyrovnat (což nejde cestou odporu a popírání). Jak se pak máme bavit s GF na úrovni, pokud budeme stále nechávat sebou cloumat ego, chudinkování, ublíženost a jiné radosti ve kterých tu zatím fungujeme? By domluva s námi byla pěně naprd. (asi podobná jako domluva mezi neočkovanými a očkovanými paličáky, kteří si nechtějí nechat svou iluzi vzít, je fakt radost s takovým člověkem něco vykomunikovat když se mluví o tématu 🙄)

PřilítliMimozemšťani> mělas prostě štěstí, žes věděla co máš dělat, máš to otevřený, většina lidí si k tomu musí nějakým způsobem dojít, a bohužel to nejde lusknutím prstu a hned je z nás vědomý Bůh - upřímně, asi ani stvořitel by to nechtěl, kde není vývoj, je nuda. Vývoj je zábava. A taky máš kliku že se nemusíš o vlastní duchovní vývoj starat (jo možná fakt nemusíš, mě to smysl dává, - inkarnovat, udělat co je nutné a vypadnout,), no ostatní se o to bohužel starat asi musej, protože kdybychom všichni jen založili ruce jakože "dobro vyhrálo, máme hotovo" tak na Zlatý věk taky můžeme zapomenout. Tvá práce by přišla vniveč. Takže stejně většina lidí co rozlepují oči, bude ještě chvíli narážet ode zdi ke zdi.

Souhlas s Kikimorou o praktikování - hlavně nejen meditace, ale spíše v reálném životě praktikovat, co se člověk naučil třeba o vesmírných zákonech atd. i o tom Smetana mluvil, a mě to taky řekla učitelka už pár let zpátky, že duchovní člověk se nepozná podle toho jak umí složit na yogamatce nohy, ale jak sebou nechá cloumat v práci, jak má vyřešený vztahy, peníze, jak si umí srovnat energie kolem sebe a jak se nechá nebo nenechá emočně vystřelit, když se dějí lockdowny a podobný sračkoviny. V poslední době je to nejlepší ukazatel, jak to má kdo zmáknutý, a je pak fuk, jestli má kolem sebe milion krystalů a orgonitových merkab, nebo celý den lovískuje na zprávách z galaxie. Je to až s podivem, ale takoví lidé, kteří to mají opravdu dobře zmáknutý, většinou nedělají ani nic "duchovního" - vlastní někde třeba malý podnik, kde si realizují sny a poklidně žijí s rodinou, nemají nouzi, nevědí nic o astrálu, NWO, energiích a ani to neřeší. A berou život tak, jak přichází. U těch je právě vysoká šance, že pracují jedině ve spánku a jinak žijí obyčejný život, zdánlivě nenápadný. Proč tu jinak jsou? No prostě aby byli v lidských tělech - a mohli tak pozvedávat lidské vědomí.


Jinak, viděly jste tohle video?
https://www.facebook.com/1056588474/videos/620139083056927/

Supr poplašná zpráva, která mě nechala chladnou - ale pár bláznů se určitě chytí na vějičku strachu opět. Však o čem byl film Interstellar? 👀
Nemyslím si, že by docházel kyslík, jenom maj lidi otravu když trochu víc připráškují a naše těla neumějí kyslík vázat, viz. 5G atd. Je vidět že pan Mašek ještě nemá problematiku projetou, ale aspoň narazil na fakt že se něco "děje" kolem kyslíku. I když jeho odhad o mizení kyslíku z atmosféry mi připadá zcestný, je spíše pravděpodobné že navyšující se podíl těžých kovů je lepší název. Ale třeba to ví a vypouští to záměrně aby se tahle poplašná zpráv víc rozšířila a lidi tak tomu začali věnovat pozornost a buď to vyvrátili a stanovili skutečného viníka - chemitrails a 5G, nebo tyhle témata nemá zatím nastudovaný a proto si to ještě nespojil.
Každopádně supr zpráva pro paniku - že se prodávají kyslíkové bomby, běžte si hned nějakou koupit 🤣
Jeho teze o tom že nás elity vlastně zachraňují rouškami je docela zábavná... Doufám že mu tyhle úvahy někdo rychle odstřelí.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kiki_
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter