Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Lidská vůle a dimenzionální události
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 12.8.2022 (18:21:19)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.8.2022 > Kiki_> 

Kyvadla teď letí :-) Já to zkoušela kdysi před lety, nijak mě to nezaujalo, pokud s tím člověk vážně něco chce dokázat, musí se tím zabývat asi doopravdy poctivě. Mi připadalo, že to je na přání, že když se mi první odpověď nelíbila, brzy jsem dokázala kyvadlo donutit dávat odpověď, kterou jsem chtěla. Ono je to taky v mikropohybu ruky - to si člověk asi úplně neuhlídá, podvědomí pracuje. Pak jsem si ho pověsila a zkoušela, jestli budou odpovědi, nebyly. Takže jsem z toho udělala závěr, že to je o mikropohybu ruky a podvědomí a je v tom obrovké lži-skóre a že moje psychokinetické schopnosti jsou mizerné, až nulové.

Žádat něco podle tabulek mi připadá velice opovážlivé, takový zvláštní paradox. Já bych to "žádání" viděla jako magický zodpovědný počin pro vlastní duchovní, či hmotný záměr, který má ale opodstatnění a proto je v pořádku pro něj žádat pomoc vyšších světů, ne to brát podle tabulky.
No ale, kolik lidí, tolik názorů. Asi sotva bude fungovat, že si podle tabulky najdu záměr. Nevím, to je takových pochybných technik. Kyvadlo je strašně jednoduché, to funguje skutečně každému. Brožovy tabulky jsem neviděla, ale jak se řekne "tabulky", tak zdrhám.
Něco, co se dělá podle tabulek, nebo návodu, je vždy z mého pohledu pokleslé a nebezpečné.
Možná tak ještě to I-ťing dává smysl, jako vykladač symbolů, ale siderické kyvadlo nad tabulkou, fuj fuj, ještě kápi a hrb a černou kočku.

Jinak já si taky nepřipadám jako někdo, kdo spadl z lodě GF s jedním specifickým úkolem, že bych byla jako hotová. Musela jsem během života pod vlivem obrovských bolestí překonat svůj genom a dokonale změnit myšlení a jen se mi povedlo přežít děsivou věc, kde byla vyloženě slušnost umřít, vstřebat ten děs není jednoduché. Nemám absolutně žádné výhody proti ostatním.
Jedinou výhodu, co mám, že podléhám psychoterapii GF, že mě léčí svými metodami. Bez toho bych byla mrtvá, už bych si to hodila, to se nedá.

Podle mě jde o nejdřív o vyhranou dimenzionální a mimozemskou válku - což snad je hotové, následně odhalení přítomnosti mimozemských ras a existenci NWO, přijetí těch mimozemských ras a zničení NWO.
To dává smysl.
Ale jde do toho ještě kosmická událost frekvenčního vzestupu, takže co se bude dít, ve výsledku těžko říct.
Nutné je vyrvat moc z pracek satanistickým starým strukturám, všechny ty globalisty poslat pod kytičky a změnit paradigma společnosti, dokonale zrušit konzumní, agresivní, technicistní, bezvěrecký a konkurenční styl bytí. Který dělá z našeho života nesnesitelnou sračku.
Jakými cestami to půjde, fakt nevím, ale musí to jít.

O té tězi o nedostatku kyslíku už jsem slyšela - já si myslím taky, že to bude spíš jak píšeš. Taky mám takové pocity, jakoby nebyl kyslík, jakoby bylo málo vzduchu. Ale než že je málo kyslíku, mi to připadá, že moje tělo není schopné ten kyslík přijímat, jako dřív.
S chemtrails nejsme schopní nic dělat, sypou to na nás, ty zrůdy, ve Španělsku to ne férovku přiznal i meteorologický úřad, že jo, že to existuje.
A co? Nic.
Nevím co s tím.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter