Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Lidská vůle a dimenzionální události
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 12.8.2022 (18:21:19)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.8.2022 > Kikimora> 

Je to tak, jsou to třeba doktoři, jako je Steven Greer v USA. Ten je hlavním důkazem, že NWO není produkt ruské propagandy, protože teď se nás SSácký chazarský svině NWO snaží přesvědčit, že veškerý dosavadní vzniklý odpor proti nim pochází z Ruska, protože to je ta nejhorší národnost na planetě, zato oni, židi, nácci a další odpad jsou nej nej nej.

Takže třeba doktoři, další jsou z tajných vojenských programů, zajímavější a zásadnější informace podávají badatelé, nevím třeba, čím je původně Chvátal, ale taky mi nepřipadá jako ezo-mánička. Nebo ten Pavel Roško, jak podal fascinující výpověď o mimozemšťanech, byl dle svých slov dokonce ve vězení :-), taky žádná ezo-máňa. Další silný proud alternativy je de facto společensko-politický, ač mystiku většinou uznávají, ale prvotně se jí nezabývají.

Z ezoterických vod toho podstatného až tak moc nejde.

Jo, díky, za to pochopení, mám nadstandard od GF, dlouho jsem žila v extrémním vypětí a stresu, ve věčné válce, fakt jsem si myslela, že nakonec stejně umřu, ono nebylo nic jisté, byla jsem v dezolátních stavech a GF mě dává po kouskách dohromady a občas do toho přijde stvořitelský zázrak, kdy se povede něco, něco ze mě odmotá, co je za pár okamžiků hotové a GF si pochvaluje, že sami by to dělali čtrnáct dnů.
Zároveň to není to pověstné šamanské "roztrhání a znovusložení", smrt a zrození, nic takového, to nemá s nějakou iniciací nic společného.
Je to prostě válka, tak je nutné to brát. To nemá vyšší smysl, než vyhrát a přežít.
Bez pomoci bych to samozřejmě nemohla přežít. NWO se na mě vyloženě soustředilo, napálili do mě volty, satanisti mě měli na drátkách skrze technologie, chtěli mě psychicky zlomit. Bez pomoci GF bych s největší pravděpodobností spáchala sebevraždu.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter