Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Lidská vůle a dimenzionální události
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 12.8.2022 (18:21:19)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.8.2022 > Kiki_> 


Bude úbytek lidstva, události povedou k úbytku lidstva, zdá se, že už je to nějak podchycené, kupř. v naší republice má přežít určitě ta třetina obyvatel, vypadá to prostě na covid genocidu ve smyslu předčasných úmrtí na divnou magnetizující vakcínu. Těžko říct, v jakém časovém horizontu. Další věc je do toho stále probíhající dimenzionální vzestup, který může náhle nabrat dynamiku, případně přijde kosmická událost zvenku, ve formě solárního záblesku.

Dobrá zpráva v tom je, že se vůbec podařilo takový průběh nastartovat, v současnosti jsou vyřazeny ze hry středně mocné, ovlivnitelné a přenosné technologie mimozemského původu, zůstávají pouze málo nebezpečné technické vymoženosti armády bez dimenzionálních vlivů a pak už jenom nezkorumpovatelné vysoko high-tech dimenzionální vesmírné systémy.
Takže GF vyhrála boj o dimenzionální prostředí a průběh života planety a má již větší možnost ovlivňovat průběh dění, mimozemské nepřátelské struktury musely kapitulovat a kosmologické nároky zla na naši planetu a obyvatelstvo opadají.

Nejsou pouze obyčejní lidé a esoteričky. Existuje široká škála mocenských struktur, politika, věda, vzdělání, armáda, tajné služby, sdělovací média atd., kteří budou muset akceptovat a řešit, že na nebi něco lítá.

Vše je ve hře. Nevím, jestli to na nebi vidím doopravdy jenom já, ale jakmile je situace, kdy se na nebi pravidelně objevují mimozemské inteligentní objekty a obyvatelstvo na to nijak nereaguje a neptá se, tak je něco fakt špatně.
Z mého pohledu je tato situace už dva roky, od 2020 jasně vidím na nebi mimozemské objekty v polohmotné, éterické formě, dají se i vyfotit za určitých podmínek.
Nejvíc tomu odpovídá celkově, co se mi děje, jak to říká Chvátal, nějaké jednotky Balšaj Atram, či nějak tak, co jsou tu od 2008 a na nebi se běžně pohybují jejich družice, že to je předsunutá jednotka Annunaki Elohim. Což je klidně možné, že mě se představují jako GF, s tím názvem od Chvátala intuitivně nemám problém.
Ale zdá se, že to vidím jenom já, ale když se to dá vyfotit, mělo by to vidět víc lidí.

Poslední dobou zdá se GF skutečně přitvrzuje, na nebi je víc této aktivity, lodě jsou větší i se vyloženě krátkodobě na okamžik objevují.
Je tam živo.
Pro mě už je dva roky záhadou, že to nikoho neplaší, že se o tom nemluví atd.
Kdyby se podařilo tuto podivnost probořit, kdyby GF pokračovala v objevujícím se trendu, bylo by to skvělé.

Ale to obnáší moment, že to je realita a to je stav, na který si musí každý sáhnout, vyzkoušet si ho, aby mu došlo, že to je dost velké psychicky, ke strávení.
Je to nápor na nové souvislosti, novou budoucnost, nové všechno, chce to odvahu a zvyknout si.
Obnáší to skutečně i ty hrozivé reality, o kterých mluvím, taková je galaktická realita.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter