Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Lidská vůle a dimenzionální události
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 12.8.2022 (18:21:19)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Pokud se bude Gf objevovat na nebi více a více lidí si jich bude všímat, měl by se prostě narušit ten přístup mlčení a ignorování, který je teď. Zároveň však ten stav umožňuje, abychom se plácali napůl pořád ve snech, my si jakoby hrajeme, že jsou tu mimozemšťani, ale oni tu jsou doopravdy. A ve chvíli když začnou stupňovat svoje projevy na nebi, lidi si budou muset vypnout tu pohádku "no jo mimozemšťani, možná jsou, možná nejsou", najednou bude jasné, že jsou a to vyvolá další reakce.

Jednak náboženskou paniku a duchovní krizi rigidně věřících, u ostatních další projevy kultického šoku, což spočívá v jasném uvědomění si, že starý věk končí, končí ten starý svět s "nejvyspělejší bytostí člověkem", s evoluční teorií a prvohorami, druhohorami atp. Objeví se naprosto nové možnosti, ale vyžaduje to překonat ten pocit, že staré končí, panika, že to zmizí, že už to nikdy nebude a že to na tom nebi zkrátka je, že odteď tam prostě už ti mimozemšťani "strašit" budou.

Nesmí se to vzít hopem, protože ten kultický šok je nebezpečná záležitost, nesmí se to nechat rozjet, musí se pomalu.
Další věc je nepokračovat ve stupňování viditelných aktivit, pokud člověk nezabírá, pokud je apatický a letargický. Pak by to mohlo dopadnout tak, že by nám na nebi lítali v provozu jak na D1 a my bychom na to apaticky čuměli a přijali to podobně jako chemtrails bez jakéhokoliv vysvětlení.

Ve chvíli, kdy dojde k rozsvícení vědomí a živějšímu zájmu o to, co se děje na nebi, už máme vyhráno, pak už přichází rozvíjející se dynamický proces změny myšlení a změn ve společnosti, kontaktní událost, odtajnění mnoha věcí, právě i těch děsivých záležitostí.
Ty nejhorší věci musí lidstvo strávit za asistence mimozemšťanů, takhle mezi sebou bychom jenom vyvolali psycho a pak se pozabíjeli.
Tohle je fakt na galaktického chocholouška, pro všechny.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter